Danske Bankin edut valmistuneille

Valmistunut – hyödynnä etusi Danske Bankissa

Anna menestyksen kuulua. Nyt on aika paukutella henkseleitä ja nauttia omista saavutuksista.

Lakimiesliiton jäsenenä saat huomattavat edut Danske Bankilta ilman kuukausi- ja vuosimaksuja (arvo on jopa yli 700 €/vuosi):*

Saat parhaiden asiakkaidemme edut ja laajimmat palvelut ilman erillistä kuukausimaksua

Pääset heti Danske Etuohjelman ylimmälle etutasolle. Saat parhaiden asiakkaidemme edut ja alennukset ilman erillistä kuukausimaksua vähintään viideksi vuodeksi. Saat käyttöösi Marstercard Platinum –luottokortin sekä laajimmat palvelut pankkiasioidesi ja sijoitustesi hoitamiseksi. Normaalisti palvelupakein kuukausimaksun hinta on etutasosta riippuen jopa 22,40€ / kk.

Palveluihin kuuluu muun muassa:

• Laajat päivittäispankkipalvelut
  • Mastercard Platinum -tason luottokortti
  • Matkavakuutus (kun maksat 75 % matkan hinnasta Mastercard Platinum-kortilla)
  • Lounge-sisäänpääsy yli 900 lentokentällä (maksutta kaksi kertaa vuodessa)
  • Danske Investor -palvelut säästämiseen ja sijoittamiseen

Tutustu kaikkiin etuihisi ja ota ne käyttöön: www.danskebank.fi/akava

* Danske Bankin etu- ja palvelukokonaisuus tarjotaan viideksi vuodeksi liiton jäsenelle, joka on valmistunut opinnoistaan etujen käyttöönottoa edeltävän kahden vuoden aikana. Mastercard Platinum ja Priority Pass™ -kortit edellyttävät positiivista luottopäätöstä. Arvo riippuu käyttöönotetuista edusta.

Voit myös soittaa suoraan vastavalmistuneita palveleville Danske Bankin asiantuntijoille numeroon 0200 25880.