Koulutukset ja webinaarit

Videokoulutukset ja webinaarit

Lakimiesliiton videokoulutuksia ja webinaareja työnhakuun liittyvistä asioista on nähtävillä Lakimiesliiton jäsensivujen kautta.

Pääset tutustumaan videokoulutuksiin täältä (vaatii kirjautumisen jäsensivuille)

Lakimiesliiton Urakoulutus

Lakimiesliitto järjestää jäsenilleen maksutonta Urakoulutusta. Urakoulutusta järjestetään työelämässä tarvittavissa taidoissa ja valmiuksissa kuten työnhaussa ja -saamisessa, työpaikalla toimimisessa sekä viestinnässä ja esiintymistaidossa. Kouluttajina toimivat alan parhaat asiantuntijat.

Katso tulevat urakoulutukset, seminaarit ja muut tapahtumat täältä

Lakimiesliiton koulutus

Alma Talent Pro tuottaa vuosittain 120 Lakimiesliiton koulutuksen seminaaria juridiikan eri aihealueilta. Eri osaamisalojen rajat ylittävät seminaarit yhdistävät juridisten kysymysten tarkastelun ajankohtaisiin yhteiskunnallisiin ja taloudellisiin ilmiöihin. Lakimiesliiton Koulutuksen seminaarit soveltuvat kaikille juridiikkaa työssään tarvitseville – laajasta tarjonnasta on hyvä valita.

Lakimiesliiton jäsenet saavat seminaareista 25 %:n alennuksen.

Tutustu ja ilmoittaudu osoitteessa www.lakimiesliitonkoulutus.fi

Alennukset muista koulutuksista

Lakimiesliiton jäsenenä saat 20 % alennuksen Editan koulutuksista

www.edilexpro.fi

Lakimiesliiton jäsenet saavat kaikki Kauppakamarin tarjoamat monipuoliset koulutukset jäsenetuhintaan.

www.kauppakamarikauppa.fi

Stipendit

Lakimiesliitto tukee stipendejä jakamalla jäsentensä ammatillista kehitystä ja oikeustieteellistä tutkimusta. Stipendejä myönnetään harkinnanvaraisesti oikeustieteen opiskelijoiden ja tutkinnon suorittaneiden osaamisen ja ammattitaidon kehittämiseen. Merkittävimmiksi tukikohteiksi ovat muodostuneet opiskelijoiden ulkomaille suuntautuvan vaihto-opiskelun tukeminen ja valmistuneiden jatko-opintojen avustaminen, erityisesti väitöstutkimuksen tukeminen. Myös muihin kohteisiin voidaan myöntää stipendi perustellusta syystä.

Tietoa stipendien hakemisesta löydät täältä (vaatii kirjautumisen jäsensivuille)