Tilaa Lakimieskalenteri vuodelle 2018

Tilaa helposti maksuton Lakimieskalenteri vuodelle 2018.

Lakimiesliitto ei tänä vuonna lähetä jäsenilleen vuoden 2018 kalenteria ilman erillistä tilausta. Mikäli siis haluat jäsenkalenterin itsellesi, tulee sinun tilata maksuton Lakimieskalenteri. Kalentereita voi tilata 1 kpl/jäsenmaksun maksanut jäsen.

Kalenterin tilaaminen on helppoa. Tee tilaus ensisijaisesti nettisivujen Omat tiedot -sivun kautta.  Vaihtoehtoisesti voit tilata kalenterin alla olevalla sähköisellä tilauslomakkeella.

Toimi näin tilataksesi kalenterin:

1. Kirjaudu jäsensivuille tästä tunnuksillasi ja klikkaa selaimen oikeassa ylälaidassa olevaan "Omat tiedot" -linkkiä. Siirry "Perustiedot"-välilehdelle ja valitse "Tilaa kalenteri" -kohta. Tarkista ja korjaa tarvittaessa jäsentietosi ajantasalle. Mikäli jäsentunnukset ovat kadoksissa, ota yhteyttä Tuula Launonen, tuula.launonen@lakimiesliitto.fi

tai

2. Tilaa kalenteri alla olevalla sähköisellä lomakkeella. Täytä lomakkeen tiedot ja paina "Lähetä" -nappia

Tee tilaus viimeistään 31.5.2017.  Kalenterit postitetaan tilaajille marraskuussa 2017.

Kalenteritilauksiin liittyvissä ongelmissa ota yhteyttä Auli Lehtonen, auli.lehtonen@lakimiesliitto.fi