21.9.2017 08:30

Sibelius-talo, Ankkurikatu 7, Lahti

Tapahtumaluokka

Muu tapahtuma← Takaisin

Tapahtuma on Lakimiesliiton, Suomen Ekonomien ja Tekniikan Akateemisten yhteistyössä järjestämä seminaari yrittäjille, yrittäjäksi aikoville sekä muutoin yrittäjyydestä kiinnostuneille. Järjestelyissä Lahdessa on ollut mukana myös Lakimiesliiton alueasiamies Heidi Mäkelä sekä Lahden Lakimiesyhdistys.

Lahden Sibeliustalossa toteutettavassa tapahtumassa keskitytään mm. digitalisaation tuomiin mahdollisuuksiin, uusien markkinoiden valloittamiseen sekä kasvuyrittäjyyteen. Ohjelman jälkeen siirrytään yhdessä Lahden kaupungin vastaanotolle kaupungintalolle. Tapahtuman osallistumismaksu on 30 euroa, joka sisältää ohjelman, kahvit, lounaan sekä kuljetuksen Lahden kaupungin vastaanotolle.

Ilmoittautuminen oheisen linkin kautta http://enterprise-2017.sivuviidakko.fi/. Linkistä löytyy myös lisätietoja itse tapahtumasta.

Ohjelma  (muutokset mahdollisia)

8.30–9.00 ILMOITTAUTUMINEN JA AAMUKAHVI

9.00–11.15 KASVUYRITTÄJYYS JA INNOVAATIOT

Avaus, Sanni Kontinen, LDIARYn puheenjohtaja
Korkeakoulut innovaatioiden ja yrittämisen lähteenä, Tuomo Rönkkö, Lappeenrannan teknillinen yliopisto LUTin  ja GreenCampusInnovations Oy:n hallitusten puheenjohtaja
Innovaatioiden johtaminen, Pekka Mäki-Reinikka, Fazer Myllyn johtaja
LADEC tuo buustia bisnekseen + yrityscase, (nimi avoin)
Oilonin matka maailmalle – maratonia ja korkeushyppyjä, Päivi Leiwo, hallituksen puheenjohtaja

11.15–12.15 LOUNAS Metsähallissa

12.15–14.30 MITEN LIIKETOIMINTAA TEHDÄÄN DIGIAIKAAN?

Sosiaalinen media liiketoiminnassa, Sani Leino, teknologiahtiö ThingLinkin Europan myyntijohtaja
Tietoturvailmiöiden ajankohtauskatsaus, Arttu Lehmuskallio, Viestintäviraston Kyberturvallisuuskeskuksen päällikkö
Internet of Welding, Mikko Veikkolainen, Kemppi, tutkimus-ja innovaatiojohtaja
Työn murros – OP Kevytyrittäjä mahdollistaa yrittäjyyden kaikille, Markus Sarja, OP Kevytyrittäjä -palvelun hankejohtaja