25.4.2018 16:30 – 25.4.2018 20:00

Radisson Blu, Hallituskatu 1, Oulu← Takaisin

Tule mukaan Entren - Akavan yrittäjien ja itsensätyöllistäjien koulutusiltaan Ouluun

Koulutuksesta saat uusia näkökulmia oman liiketoiminnan suunnitteluun vahvuuksiesi kautta, intoa liikeideasi kehittämiseen sekä rohkaisua yrittäjyyspolulle.

Tilaisuus on tarkoitettu henkilöille, jotka ovat suunnittelemassa omaa yritystoimintaa tai ovat vasta vähän aikaa toimineet yrittäjänä.

Koulutus iltapaloineen on jäsenille maksuton.

Tervetuloa!

Ilmoittautuminen päättyy 18.4. tai kun tilaisuus on täynnä.

Ilmoittautuminen tästä linkistä.

16.30 Tervetuloa. Entren puheenjohtaja Salla Luomanmäki

16.45 Valmennus: Liikeidean suunnittelu

Mitä, miksi ja miten? Mitä suunnittelet? Miksi perustat oman yrityksen? Mikä on motivaatiosi tämän suunnitelman takana? Miten aiot toteuttaa sen? Miten yritys tulee toimimaan? Mille arvoille oma yritystoimintasi on rakennettu tai rakennat sen. Arvot, missio, visio ja tavoite.

Valmennuksesta saat vahvistusta omaan tekemiseen ja lisää voimavaroja. Konkreettisia ja käytännönläheisiä harjoituksia. Lisäksi ideoita ja esimerkkejä siitä, mikä kaikki on mahdollista.

17.45 Tauko, tarjolla kevyt iltapala

18.30 Valmennus jatkuu

19.30 Loppukeskustelu ja päätössanat

20.00 Tilaisuus päättyy

Kouluttaja Marika Roth on tietokirjailija ja uuden ajan yrittäjien valmentaja, joka haluaa tukea luovia, omaa sydämen työtään tekeviä yrittäjiä. Hänen ajatuksissaan yrittäjän työssä yhdistyy rakkaus omaan työhön ja kannattavuus. Marikan opit ovat hyvin käytännönläheisiä ja innostavia.

– Aloittavan yrittäjän kannalta oleellista on saada selkeys omaan liikeideaan, kertoo Marika. – Selkeys tuo yrittäjän arkeen fokuksen, mikä auttaa omien tavoitteiden saavuttamisessa.

– Entren koulutusillassa lähestymme liikeideaa omien arvojen kautta ja keskitymme siihen, kuinka nämä saadaan esiin arjessa ja omassa asiakasviestinnässä.

Marika Rothin äskettäin ilmestynyt esikoiskirja ”Menestyjän bisnespakki – naisyrittäjän työkirja” on opas yrittämisen alkutaipaleelle.

Roth on koulutukseltaan taloushallinnon tradenomi, enneagrammi coach ja NLP practitioner. Hänen taustansa on rahoitusalalta ennen valmennustyön aloittamista. Marika yhdistää työssään liiketalouden perusteiden opetusta mindset- eli mielenlaatutyöskentelyyn ja auttaa yrittäjyydestä kiinnostuneita näiden avulla löytämään oman potentiaalinsa.

www.marikaroth.fi