24.5.2017 18:30 – 24.5.2017 21:00

Apollo Live Club, Mannerheimintie 16, 00100 Helsinki← Takaisin

Tervetuloa Oikkari tekee hyvää -tapahtuman iltajuhlaan Apolloon keskiviikkona 24.5.2017 kello 18.30.

Oikkari tekee hyvää on Lakimiesliiton vuosittain järjestämä hyväntekeväisyys- ja verkostoitumistapahtuma. Päivä ohjelma on tarkoitettu opiskelijoille, mutta iltajuhla on avoin koko liiton jäsenistölle. Iltajuhlan lipputulot lahjoitetaan lyhentämättömänä WWF:n Itämeri-työhön. WWF:n Itämeri-projektiin pääset tutustumaan tästä.

OTH rakentuu tänä vuonna Itämeren ympärille. Iltajuhlan puheenvuorot pitävät maatalous- ja ympäristöministeri Kimmo Tiilikainen, toimittaja Heli Saavalainen sekä suojeluasiantuntija Annukka Valkeapää. Puheenvuorot käsittelevät Itämerta eri näkökulmista, muun muassa ruuan vaikutuksesta Itämereen ja ympäristöön yleisemmin. Tule kuulemaan alan asiantuntijoita ja esittämään heille kysymyksiä.

Ohjelma:

18.30                 Seminaarin avaus
                         Lakimiesliitto

18.40                 Suomi ja Itämeri
                         Maatalous- ja ympäristöministeri Kimmo Tiilikainen

19.20                 Hevoset, golf ja ruoka – Mikä kuormittaa Itämerta?

Heli Saavalainen, toimittaja, Helsingin Sanomat

20.00                 Lihansyönti - ympäristörikos?
                         Annukka Valkeapää, suojeluasiantuntija, WWF

20.40                  OTH – hyväntekeväisyyskohde
                          Lakimiesliitto

20.45                  WWF, Itämeri-hanke

21.00                  Seminaari päättyy

Seminaariosuuden jälkeen tanssilattia on vapaa. Illan kruunaa lavalle nouseva timanttinen bilebändi Rehtori Murto.

Lipun seminaariin ja iltajuhlaan voi ostaa Bailataan.fi-palvelusta tai Apollon ovelta ennen tilaisuuden alkua. Lippu maksaa 6 euroa Bailataan.fi-palvelusta ja ovelta 8 euroa. Lippu ei sisällä eteispalvelua.

Löydät Itämeri-etkot sekä iltajuhlan myös facebookista.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.