29.11.2017 16:30 – 29.11.2017 19:30

Urakoulutus← Takaisin

HUOM! TILAISUUS ON PERUTTU

Yrittäjien verotuksesta ja sosiaaliturvasta

•  välitön ja välillinen verotus
  •  yrityksen verosuunnittelu ja tuloksenjako
  •  yrittäjän pakolliset ja vapaaehtoiset vakutukset

Kouluttaja: HT, KTM Juha Siikavuo, joka on toiminut tilitoimistoyrittäjänä jo lähes 35 vuotta. Hänellä on tilitoimistoja usealla paikkakunnalla. Lisäksi hän toimii auktorisoituna tilintarkastajana. Hän on tehnyt lukuisia yrityskauppoja, sukupolvenvaihdoksia ja yritysten arvonmäärityksiä (D&D). Hän on kouluttanut kustannuslaskentaa, taloutta, verotusta, kirjanpitoa, tilintarkastusta. Verotuksessa hän on erikoistunut arvonlisäveron erityiskysymyksiin.

Yrittäjän työttömyysturva

Työttömyyskassan jäsenyys on ainoa tapa, millä voit vaikuttaa ansiopäivärahasi suuruuteen. Työttömyysturvalla hallitaan yritystoiminnan jatkuvuuteen liittyviä riskejä.Tervetuloa kuulemaan lisää ja keskustelemaan yrittäjän työttömyysturvasta ja katkottomasta ansioturvasta. Kouluttajan toimii markkinointivastaava Pipsa Luodelahti Ammatinharjoittajien ja yrittäjien työttömyyskassasta.

Ilmoittaudu koulutukseen alla olevalla lomakkeella 23.11.2017 mennessä. Ilmoittautuminen vaatii kirjautumisen jäsennumerolla.

Lisätietoja koulutuksesta antaa Olli Niemi, olli.niemi@lakimiesliitto.fi tai puh. 041 458 0029.