Alennusta UKKO Kevytyrittäjyys- ja UKKO Toiminimiyrittäjyys -palveluiden palvelumaksuista

Jos teet laskutettavaa työtä, mutta et halua perustaa sitä varten omaa yritystä, on yksi mahdollisuus käyttää laskutuspalveluita.

AKYn jäsenjärjestöjen jäsenet saavat UKKO Kevytyrittäjyyspalvelun käyttöönsä 20 %:n alennuksella. Jäsenhinta on 4 % laskutuksen arvonlisäverottomasta loppusummasta (normaalihinta 5 %).

Lisäksi saat UKKO Toiminimiyrittäjyys -palvelun kuukausimaksusta 10 % alennuksen, hinnasto alkaen 0 €/kk. UKKO Toiminimiyrittäjyys on tarkoitettu toiminimiyrittäjille, jotka voivat palvelun avulla automatisoida kirjanpitonsa ja säästää näin tilitoimistokuluissa. Palvelun kautta voit myös perustaa ilmaiseksi toiminimen, jos sinulla ei sellaista vielä ole. Alennukset saa ilmoittamalla UKKO.fi:n asiakaspalveluun olevansa AKYn jäsenjärjestön jäsen. Lisätietoa UKKO Kevytyrittäjyys -palvelusta ja palvelun käyttöönotto ja UKKO Toiminimiyrittäjyys -palvelusta.

Huomaa, että työttömyysturvan kannalta laskutuspalveluiden käyttäjät katsotaan yrittäjiksi, usein sivutoimisiksi, millä on vaikutusta työttömyysturvaan. Katso Lakimiesten työttömyyskassan sivuilta lisää.