Lakimiespäivä 2017

Valtakunnallinen Lakimiespäivä 6.10.2017 oli menestys. Päivä kokosi yhteen n. 1 300 lakimiestä.

Päivän teemana oli SUOMI 100 vuotta. Mielenkiintoisia alustuksia ja puheenvuoroja oli niin juristeilta kuin ammattikuntaa läheltä seuraavilta asiantuntijoilta. Aiheina mm. kyberrikollisuus, johtamisen muutos ja Suomi oikeusvaltiona. Keynote -puheen piti Euroopan investointipankin varapääjohtaja Alexander Stubb. Päivän juonsi toimittaja Kirsi Heikel.

Lakimiesliitto myönsi yrittäjyyspalkintonsa Fondia Oyj:n perustajille Marianne Saarikko Jansonille ja Mårten Jansonille. Parhaan oikeustieteen opiskelijatyönantajan palkinnon sai Dittmar & Indrenius Asianajotoimisto Oy

Lakimiesmessuilla oli tarjolla alan koulutus- ja kustannustoimintaa, pankki-, vakuutus- ja sijoitustoimintaa, alan järjestöjä ja julkaisuja sekä monia muita tuotteita ja palveluja. Myös oikkareiden rekrymessut järjestettiin osana Lakimiespäivää.

Kiitos kaikille Lakimiespäivään osallistuneille ja tervetuloa seuraavaan Lakimiespäivään, joka järjestetään 11.10.2019.