Me rakennamme oikeudenmukaisen Suomen – yhdessä

Meillä on keskeinen rooli tasa-arvoisen yhteiskunnan rakentamisessa.

Joukossa on voimaa – rohkeana oikeusvaltion puolustajana me käytämme ääntämme, jotta oikeus kuuluisi kaikille. Lakimiesliitossa haluamme tehdä jäsentemme työn merkityksellisyyden näkyväksi – ja taata sille siten sen ansaitseman arvostuksen.

Jäsen

Jokaisella ihmisellä on tarve turvaan ja oikeudenmukaisuuteen – myös sinulla.

Lakimiesliitto pitää huolta niistä, jotka pitävät huolta muista. Juristeina olemme keskeisessä roolissa oikeudenmukaisen Suomen rakentamisessa.

Älä jää yksin vaan hyödynnä liittosi edut! Liity mukaan palveluiden ja etujemme aktiiviseksi hyödyntäjäksi.

• Liiton jäsenenä ulottuvillasi on vuosittain kymmeniä ilmaisia koulutuksia ja tapahtumia. Koulutusten aiheet vaihtelevat ja voit myös itse toivoa sinua kiinnostavasta aiheesta koulutusta. Koulutuksemme toteutetaan pääosin etäyhteyksin, joten osallistumisesi on tehty mahdollisimman helpoksi! Vertaistukea saat myös esimerkiksi suositun mentorointiohjelmamme avulla.
  • Jäsenenä pääset nauttimaan kymmenistä Lakimiesliiton jäseneduista ja jopa sadoista yhteisakavalaisista alennuksista Member+ -palvelun kautta.
  • Liiton jäsenmaksun moni saa takaisin jo vakuutusturvan ja pankkietujen muodossa. Tai hyödyntämällä jäseniämme varten suunnittelua työ- ja virkasuhdeneuvontaa tai urapalveluja
  • Liiton palveluissa huomioidaan entistäkin vahvemmin työssä jaksaminen. Hyvän palkkauksen ja vahvan työmarkkina-aseman lisäksi haluamme huolehtia työhyvinvoinnistasi. Pääroolissa tämänkin tavoitteen ajamisessa on edunvalvonta – mutta voitpa klikata itsesi virkistäytymään myös ilmaiselle virtuaaliselle kuntosalille.

Edellä vain poimintoja ulottuvillasi olevista palveluista! Ota yhteyttä meihin liiton toimistossa, jutellaan ja löydetään sinulle parhaat edut!

Etkö ole vielä jäsenemme?

Sinä oikeudenmukaisemman Suomen rakentaja, liity mukaan!

Klikkaa itsesi oheisen linkin kautta jäsenlomakkeelle. Saman linkin kautta pääset liittymään myös työttömyyskassaan. Annamme mielellämme lisätietoja.

Liity Lakimiesliiton jäseneksi »