Uutisen päiväys

14.10.2019← Takaisin

Paras opiskelijatyönantaja 2019 on Valtakunnansyyttäjän toimisto!

Lakimiesliitto myönsi parhaan opiskelijatyönantajan palkinnon 2019 Lakimiespäivässä Valtakunnansyyttäjän toimistolle!

Paras opiskelijatyönantaja -palkinto myönnettiin Valtakunnansyyttäjän toimistolle. Palkinto jaetaan tunnustuksena vastuullisesta toiminnasta työelämässä. Palkinnon kriteereinä ovat haastavat ja kehittävät työtehtävät, hyvä ohjaus ja yhteishenki, oikeudenmukainen palkkaus sekä työlainsäädännön noudattaminen.

Palkinto jaetaan opiskelijoilta saatujen ehdotusten pohjalta.  Palkintoperusteluissa Valtakunnansyyttäjän toimistoa kiitetään erityisesti myönteisestä ja kannustavasta ilmapiiristä, jossa harjoittelija otetaan aidosti tasavertaiseksi työyhteisön jäseneksi. Harjoitelijoilla on toimistossa monipuoliset ja kehittävät työtehtävät ja työnantaja tuki harjoitteluiden osaamista esimerkiksi järjestämällä oikeustapaussimulaation kansainvälisestä rikosoikeudesta.

Lisätiedot muista päivässä myönnetyistä palkinnoista: https://www.lakimiesliitto.fi/uutiset/lakimiespaivassa-jaettiin-merkittavia-tunnustuksia/