Uutisen päiväys

28.11.2019← Takaisin

Uusi opiskelija-asiamies valittu!

Lakimiesliiton uudeksi opiskelija-asiamieheksi on valittu Noona Hanni Turun yliopistosta!

Noona Hanni

Noona Hanni on valittu Lakimiesliiton uudeksi opiskelija-asiamieheksi, lähestyvän valmistumisen vuoksi eläköityvän Veli-Matti Tikkasen tilalle. Noona aloittaa uudessa toimessa joulukuun alussa. Uusi opiskelija-asiamiehemme on opiskeluaikanaan ottanut aktiivisesti osaa Lexin toimintaan, toimien esimerkiksi hallituksen tapahtumavastaavana vuonna 2017 sekä TYY:ssä varaedaattorina Ryhmä Lexissä.

Noona kommentoi alkavaa työtään seuraavasti: Tavoitteenani on tuoda Lakimiesliittoa sekä oikkaritoimintaa entistä lähemmäs opiskelijoita paikallisella tasolla, ja odotan innolla työn tuomia uusia haasteita ja tuttavuuksia. Lakimiesliitolla on äärimmäisen tärkeä rooli kannanottajana sekä vaikuttajana niin työmarkkinaedunvalvonnassa kuin koulutuspoliittisessa keskustelussa. Kaavaillun oikeustieteellisen alan tutkintojen tavoitemäärien kasvattamisen myötä on entistä tärkeämpää, että tuomme äänemme kuuluviin jo ihan opiskelijatasolta lähtien.  Haluan jatkossakin pitää huolen siitä, että liiton toiminta sekä sen tarjoamat edut ovat kaikkien oikkarien tiedossa ja saatavilla, sekä tietysti päästä järjestämään Lakimiesliiton huikeita tapahtumia oikkareille!​

Tervetuloa mukaan Noona!