Uutisen päiväys

05.08.2015← Takaisin

Vastaa oikkareiden työkyselyyn ja ehdota työnantajaasi vuoden 2015 parhaaksi opiskelijatyönantajaksi!

Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan kaksi opiskelijalippua 2.10. järjestettävään Lakimiespäivään.

Tervetuloa vastaamaan Lakimiesliiton opiskelijoiden työkyselyyn. Kyselyyn vastaaminen vie vain n. 10-20 minuuttia riippuen vastauksen pituudesta. Kyselystä saatu tieto on äärimmäisen arvokasta, kun teemme työtä opiskelijajäsentemme parhaaksi työelämässä opintojen aikana ja niiden jälkeen. Työkyselyn tulokset ovat hyvinkin olennaisia, jotta tiedämme miten oikkarit voivat työelämässä ja missä asioissa on parantamisen varaa. Toivomme, että vastaat kaikkiin kysymyksiin jotka koskevat sinua.

Kyselyn lopussa on mahdollisuus ehdottaa omaa työnantajaa Paras oikeustieteen opiskelijatyönantaja -palkinnon saajaksi. Palkinnon saaja julkistetetaan Lakimiespäivässä 2.10.2015. Mikäli teet ehdotuksen palkinnon saajaksi, kyselyn tekemiseen on hyvä varata hieman enemmän aikaa. Ehdotuksen parhaaksi työnantajaksi voi myös laatia etukäteen ja joko kopioida ehdotuksen vastauskenttään tai ladata ehdotustiedoston kyselyyn. Perusteluosio on täysin vapaamuotoinen. Jos olet viihtynyt erityisen hyvin työpaikassasi ja koet, että työnantajasi on syystä tai toisesta paras oikeustieteen alan työnantaja opiskelijoille, ehdota ihmeessä tätä palkinnon saajaksi! Olisihan se hienoa olla töissä ihan virallisestikin parhaassa oikkarityöpaikassa!  Katso tästä aikaisempien vuosien vuoden opiskelijatyönantaja palkinnon saaneet.

Kaikkien kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan kaksi opiskelijalippua pe 2.10. järjestettävään Lakimiespäivään. Muistathan jättää kyselyn lopussa yhteystietosi arvontaa varten!

Kyselyyn pääset täältä.