SAKKE 2018

Kyllä, tänä vuonna on taas SAKKE-vuosi!

SAKKE järjestetään tänä vuonna pe 16.11. - su 18.11. vielä tuntemattomassa kaupungissa. Kohdekaupunki julkaistaan 4. elokuuta Liiton Arkki -purjehdustapahtuman yhteydessä.

Jo legendaariseksi muodostunut SAKKE on joka toinen vuosi järjestettävä valtakunnallinen oikkaritapahtuma, joka kerää noin 250 oikeustieteen opiskelijaa ympäri Suomen viettämään yhteistä viikonloppua. SAKKE on vuosien varrella saanut statuksen yhtenä oikkareiden suosituimmista tapahtumista.

Lisää infoa tulossa!

***

SAKKE arrangeras i år fre 16.11 - sö 18.11 i en (ännu i detta skede) okänd stad. Destinationen kommer att publiceras 4 augusti i samband med seglingsevenemanget Liiton Arkki.

Det legendariska evenemanget SAKKE är ett nationellt evenemang för juridikstuderande och ordnas vart annat år. SAKKE samlar ca 250 juridikstuderande från hela Finland för att fira ett gemensamt veckoslut. Evenemanget har under årens lopp fått status som ett av de mest populära evenemangen för juridikstuderande.

Mer info på kommande!