CV, hakemus ja LinkedIn

Työnhaun dokumentit uuteen loistoon uravalmentajan avulla.

Lakimiesliiton jäsenillä on mahdollisuus saada asiantuntijan apua oman työhakemuksen ja CV:n tekemiseen sekä LinkedIn-profiilin työstämiseen. Liiton oma uravalmentaja auttaa sinua kertomaan parhaalla mahdollisella tavalla omista kyvyistäsi ja osaamisestasi oli kysymys sitten pitkän työuran tuoman kokemuksen tiivistämisestä, hakemuksesta ensimmäiseen työpaikkaan tai vaikka LinkedIn-profiilin parantamisesta. Rekrytointialan ammattilaisten hioman hakemuksen ja CV:n avulla parannat omia mahdollisuuksiasi työnhaussa huomattavasti.

Miten toimin?

1. Varaa aika kommentointiin urapalveluiden varauskalenterista. Jos et löydä sopivaa aikaa varauskalenterista, niin ota käyttöösi työnhaun verkkovalmennus. Valmennus sisältää materiaalia osaamisen tunnistamiseen ja sanoittamiseen liittyen, joka toimii pohjana hakemuksen, cv:n ja LinkedIn profiilin työstämiselle. Löydät valmennuksesta myös vinkkejä näiden dokumenttien laadintaan. Valmennuksen löydät tapahtumakalenteristamme.
  2. Lähetä CV sekä mahdollinen hakemus ja työpaikkailmoitus valmentajalle osoitteeseen uravalmennus@lakimiesliitto.fi. Jos haluat hioa LinkedIn-profiiliasi, lähetäthän samassa sähköpostissa linkin profiiliisi.
  3. Uravalmentaja tutustuu materiaaliin ja soittaa sinulle varaamanasi ajankohtana.

Huom. Jos tarvitset pikakommentointia hakiessasi jotain tiettyä työpaikkaa, laitathan CV:n, hakemuksen ja työpaikkailmoituksen suoraan osoitteeseen uravalmennus@lakimiesliitto.fi. Kirjoita silloin viestin otsikoksi: Kommentointipyyntö (haku päättyy xx.xx.xxxx)

Lisätietoa uravalmentajan palveluista kertoo mielellään uravalmentaja Heidi Hännikäinen puh. (09) 85 610 308 uravalmennus@lakimiesliitto.fi