CV, hakemus ja LinkedIn

Työnhaun dokumentit uuteen loistoon uravalmentajan avulla

Lakimiesliiton jäsenillä on mahdollisuus saada asiantuntijan apua oman työhakemuksen ja CV:n tekemiseen sekä LinkedIn profiilin työstämiseen. Liiton oma uravalmentaja auttaa sinua kertomaan parhaalla mahdollisella tavalla omista kyvyistä ja osaamisestasi oli kysymys sitten pitkän työuran tuoman kokemuksen tiivistämisestä, hakemuksesta ensimmäiseen työpaikkaan tai vaikka LinkedIn -profiilin parantamisesta. Rekrytointialan ammattilaisten hioman hakemuksen ja CV:n avulla parannat omia mahdollisuuksiasi työnhaussa huomattavasti.

Miten toimin?

1. Lähetä kommentointipyyntö osoitteeseen uravalmennus@lakimiesliitto.fi
  2. Liitä viestiin CV:n sekä mahdollisen hakemuksen ja työpaikkailmoituksen. Jos haluat hioa LinkedIn profiiliasi, niin lähetä linkki profiiliisi.
  3. Valmentaja tutustuu materiaaliin ja lähettää kommentit sinulle joko sähköpostitse tai sopii kanssasi puhelinajan.

Lisätietoa asiasta kertoo mielellään uravalmentaja Heidi Hännikäinen puh. (09) 85 610 308 uravalmennus@lakimiesliitto.fi