CV, hakemus ja LinkedIn

Työnhaun dokumentit uuteen loistoon uravalmentajan avulla.

Lakimiesliiton jäsenillä on mahdollisuus saada asiantuntijan apua oman työhakemuksen ja CV:n tekemiseen sekä LinkedIn-profiilin työstämiseen. Liiton oma uravalmentaja auttaa sinua kertomaan parhaalla mahdollisella tavalla omista kyvyistäsi ja osaamisestasi oli kysymys sitten pitkän työuran tuoman kokemuksen tiivistämisestä, hakemuksesta ensimmäiseen työpaikkaan tai vaikka LinkedIn-profiilin parantamisesta. Rekrytointialan ammattilaisten hioman hakemuksen ja CV:n avulla parannat omia mahdollisuuksiasi työnhaussa huomattavasti.

Miten toimin?

1. Varaa aika kommentointiin urapalveluiden varauskalenterista.
  2. Lähetä CV sekä mahdollinen hakemus ja työpaikkailmoitus valmentajalle osoitteeseen uravalmennus@lakimiesliitto.fi. Jos haluat hioa LinkedIn-profiiliasi, lähetäthän samassa sähköpostissa linkin profiiliisi.
  3. Uravalmentaja tutustuu materiaaliin ja soittaa sinulle varaamanasi ajankohtana.

Huom. Jos tarvitset pikakommentointia hakiessasi jotain tiettyä työpaikkaa, laitathan CV:n, hakemuksen ja työpaikkailmoituksen suoraan osoitteeseen uravalmennus@lakimiesliitto.fi. Kirjoita silloin viestin otsikoksi: Kommentointipyyntö (haku päättyy xx.xx.xxxx)

Lisätietoa uravalmentajan palveluista kertoo mielellään uravalmentaja Heidi Hännikäinen puh. (09) 85 610 308 uravalmennus@lakimiesliitto.fi