Edita

Lakitietoa Suomen johtavan lakitietopalvelun tuottajalta. Tarjoamme asiakkaillemme luotettavaa juridista tietoa painettujen ja digitaalisten tuotteiden muodossa ja pidämme asiakkaamme viimeisimmän tiedon tasalla joustavilla koulutuksillamme. Olemme osa Nordic Morning Group -konsernia.

Edilex on Editan tuottama lakitietopalvelu, joka sisältää Suomen laajimmat juridiset sisällöt - ajantasaisen säädöstietokannan linkityksin oikeustapauksiin, esitöihin ja muihin oikeudellisiin aineistoihin sekä juridisen uutispalvelun. Laaja asiantuntijaverkostomme tuottaa kommentoitua sisältöä eri oikeudenaloilta.

Edilex: https://www.edilex.fi

Verkkokauppa: https://shop.edita.fi

Lue lisää Editasta https://www.edita.fi

Edita tarjoaa Lakimiesliiton jäsenille seuraavat alennukset:

Kirjat ja digikirjat: 15 %:n alennus perushinnasta. Tutustu ja tilaa https://shop.edita.fi/lakitieto/kirjat
Lakikoulutukset: lähikoulutukset ja webinaarit 20 %:n alennus perushinnasta. Tutustu ja ilmoittaudu https://shop.edita.fi/koulutukset/lakikoulutus
Digikirjastot: 20 %:n alennus ensimmäisen vuoden lisenssihinnasta. Tutustu ja tilaa https://shop.edita.fi/lakitieto/kirjat/digikirjasto
Edilex: Edilex Peruspalvelun uudelle tilaajalle 2 kk ilmaista käyttöaikaa. Tutustu ja tilaa https://www.edilex.fi

Lakimiesliiton opiskelijajäsenille tarjoamme 40 %:n alennuksen Editan lakitiedon kirjoista ja vuosittaisista lakikirjoista. Alennuksen saa asiakaspalvelusta esittämällä opiskelijakortin tai muun todisteen opiskelusta.

Jäsenetuhintaiset tilaukset Editan asiakaspalvelusta: asiakaspalvelu.publishing@edita.fi, p. 020 450 05, ma 9-16, ti-pe 8-16. Koulutusalennuksen saat myös verkkokaupan kautta antamalla ilmoittautumislomakkeessa tiedon jäsenyydestäsi. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Pidätämme oikeuden poikkeusrajauksiin alennustuotteissa.