Lakimiesliiton Kustannus

Lakimiesliiton Kustannus on vuonna 1958 perustettu perinteinen juridiikan kustantaja, jonka toimintaan myös Alma Talentin nykyinen kirja- ja lakikoulutusliiketoiminta juontaa juurensa. Nykyään Alma Talent on Suomen johtava juridisen ammattitiedon kustantaja ja kouluttaja. Julkaisemme vuosittain yhteistyössä Lakimiesliiton kanssa lähes sata juridista teosta eri oikeudenaloilta juristien ja liike-elämän ammattilaisten käyttöön. Lakimiesliiton jäsenet saavat kaikista Alma Talentin kustantamista normaalihintaisista kirjoista 20 %:n alennuksen.

Saat alennuksen tilatessasi Alma Talent Shop -verkkokaupasta. Rekisteröidy verkkokaupan asiakkaaksi, käy päivittämässä omissa tiedoissasi asiakasryhmäksi Lakimiesliiton jäsenet, niin saat jäsenhinnat näkyviin aina, kun olet kirjautuneena. Siirry tästä rekisteröitymiseen tai suoraan ostoksille https://shop.almatalent.fi/

Voit tilata myös asiakaspalvelustamme arkisin klo 10–16. Puhelin 020 442 4100, sähköposti kirjat@almamedia.fi