Lakimiesliiton Kustannus

Lakimiesliiton Kustannus on vuonna 1958 perustettu perinteinen juridiikan kustantaja, jonka toimintaan myös Alma Talentin nykyinen kirja- ja lakikoulutusliiketoiminta juontaa juurensa. Nykyään Alma Talent on Suomen johtava juridisen ammattitiedon kustantaja ja kouluttaja. Julkaisemme vuosittain yhteistyössä Lakimiesliiton kanssa lähes sata juridista teosta eri oikeudenaloilta juristien ja liike-elämän ammattilaisten käyttöön. Lue lisää www.lakimiesliitonkustannus.fi

Lakimiesliiton jäsenet saavat kaikista Alma Talentin kustantamista normaalihintaisista kirjoista 20 %:n alennuksen.

Kerro jäsenyydestäsi rekisteröityessäsi verkkokaupan asiakkaaksi ja saat jäsenhinnat näkyviin kirjautumisen jälkeen. Siirry tästä rekisteröitymiseen tai suoraan ostoksille https://shop.almatalent.fi/

Voit tilata myös asiakaspalvelustamme arkisin klo 8.15 – 16.00. Puhelin 020 442 4100, sähköposti kirjat@almamedia.fi