Alma Talent Oy

Kaikista kirjoista -20 %

Lakimiesliiton jäsenet saavat kaikista Alma Talentin kustantamista normaalihintaisista kirjoista 20 %:n alennuksen.
Kerro jäsenyydestäsi rekisteröityessäsi verkkokaupan asiakkaaksi ja saat jäsenhinnat näkyviin kirjautumisen jälkeen. Siirry tästä rekisteröitymiseen tai suoraan ostoksille https://shop.almatalent.fi/

Voit tilata myös asiakaspalvelustamme arkisin klo 8.15–16.00. Puhelin 020 442
4100, sähköposti kirjat@almamedia.fi

Liiton opiskelijajäsenet saavat henkilökohtaisena etuna -40 % alennuksen Alma Talentin kustantamista normaalihintaisista lakikirjoista ja eripainoksista.

Alma Talent Eventsin seminaareista ja koulutuksista -20 %

Alma Talent Events on ammattilaisille suunnattujen tapahtumien ja koulutusten palveluntuottaja ja B2B-media. Järjestämme vuosittain yli 300 koulutusta ja tapahtumaa liiketoiminnan eri osa-alueilta. Sisältömme palvelevat mm. ICT:n, HR:n, markkinoinnin, talouden ja asiakaspalvelun ammattilaisia. Puhujamme ja kouluttajamme ovat oman alansa huippuasiantuntijoita, joilla on taito inspiroivaan esiintymiseen.

Lakimiesliiton jäsenet saavat -20 % alennuksen kaikista Alma Talent Eventsin normaalihintaisista seminaareista ja koulutuksista. Jäsenedun saat ilmoittautumalla asiakaspalveluun arkisin klo 8.15–16.00. Puhelin 020 442 4110.