Alma Talent Oy

Talouselämä-lehden tilaus -50% Juristiliiton jäsenille

Talouselämä Printti: Talouselämä Printin oikea hinta on 489 € / 12 kk jolloin alennettu hinta -50 % on 244,50 €.

Talouselämä Yhdistelmä (Printti + Digi): normaalihinta 519 € / 12 kk, Juristiliiton alennus -50 % hinta 259,50 € / 12 kk

Talouselämä Digi: normaalihinta 195 € / 12 kk, Juristiliiton alennus -50 % hinta 97,50 €

Kaikista kirjoista -20 %

Juristiliiton jäsenet saavat kaikista Alma Talentin kustantamista normaalihintaisista kirjoista 20 %:n alennuksen.

Saat alennuksen tilatessasi Alma Talent Shop -verkkokaupasta. Rekisteröidy verkkokaupan asiakkaaksi, käy päivittämässä omissa tiedoissasi asiakasryhmäksi Lakimiesliiton jäsenet, niin saat jäsenhinnat näkyviin aina, kun olet kirjautuneena. Siirry tästä rekisteröitymiseen tai suoraan ostoksille https://shop.almatalent.fi/

Voit tilata myös asiakaspalvelustamme arkisin klo 10–16. Puhelin 020 442 4100, sähköposti kirjat@almamedia.fi

Liiton opiskelijajäsenet saavat henkilökohtaisena etuna -40 % alennuksen Alma Talentin kustantamista normaalihintaisista kirjoista. Saat etuun liittyvän alennuskoodin jäsenportaalista jasenportaali.lakimiesliitto.fi -> Edut ja Palvelut (vaatii kirjautumisen).

Alma Talent Koulutuksen seminaareista ja koulutuksista -20 %

Koulutamme asiantuntijoita ja päättäjiä livenä ja verkossa. Koulutuksiimme osallistuu vuosittain yli 6 500 ammattilaista, joista 97 % suosittelisi koulutuksiamme myös kollegoilleen. Ajankohtaisimmat teemat ja alansa parhaat asiantuntijat – objektiivista tietoa, käytännönläheisiä case-esimerkkejä ja inspiraatiota kehittymiseen, aiheinamme muun muassa: ICT, HR, markkinointi, talous ja asiakaspalvelu. Tutustu valikoimaamme https://koulutus.almatalent.fi/.

Lakimiesliiton jäsenet saavat 20 %:n alennuksen kaikista Alma Talent Koulutuksen normaalihintaisista seminaareista ja koulutuksista. Ilmoittaudu asiakaspalveluumme saadaksesi alennuksen, palvelemme arkisin klo 8.30–16.00. Puhelin 020 442 4110.