Alma Talent Oy

Talouselämä-lehden tilaus -50% Lakimiesliiton jäsenille

Pysy kärryillä päivänpolttavista talousuutisista ja yritysten ja yhteiskunnan menossa mukana! Lakimiesliiton jäsenet saavat nyt Talouselämän kotiinsa puoleen hintaan. Etu koskee printti-, yhdistelmä- ja digitilausta. Saat edun käyttöösi täältä: https://kampanjat.almatalent.fi/lakimiesliitto-te-printti-bundle-ja-digi.html

Digitaalinen Talouselämä-tilaus sisältää rajattoman uutisten lukuoikeuden Talouselämän verkkopalvelussa sekä näköislehdet. Tilaajana käytössäsi on myös Yrityskaupat-tietokanta sekä juttuarkisto. https://www.talouselama.fi/tilaus/#/kampanja/ja975012

Kaikista kirjoista -20 %

Lakimiesliiton jäsenet saavat kaikista Alma Talentin kustantamista normaalihintaisista kirjoista 20 %:n alennuksen.

Kerro jäsenyydestäsi rekisteröityessäsi Alma Talent Shop -verkkokaupan asiakkaaksi ja saat jäsenhinnat näkyviin kirjautumisen jälkeen. Siirry tästä rekisteröitymiseen tai suoraan ostoksille https://shop.almatalent.fi/

Voit tilata myös asiakaspalvelustamme arkisin klo 10.00 – 16.00. Puhelin 020 442 4100, sähköposti kirjat@almamedia.fi

Liiton opiskelijajäsenet saavat henkilökohtaisena etuna -40 % alennuksen Alma Talentin kustantamista normaalihintaisista lakikirjoista ja eripainoksista.

Alma Talent Koulutuksen seminaareista ja koulutuksista -20 %

Koulutamme asiantuntijoita ja päättäjiä livenä ja verkossa. Koulutuksiimme osallistuu vuosittain yli 6 500 ammattilaista, joista 97 % suosittelisi koulutuksiamme myös kollegoilleen. Ajankohtaisimmat teemat ja alansa parhaat asiantuntijat – objektiivista tietoa, käytännönläheisiä case-esimerkkejä ja inspiraatiota kehittymiseen, aiheinamme muun muassa: ICT, HR, markkinointi, talous ja asiakaspalvelu. Tutustu valikoimaamme https://koulutus.almatalent.fi/.

Lakimiesliiton jäsenet saavat 20 %:n alennuksen kaikista Alma Talent Koulutuksen normaalihintaisista seminaareista ja koulutuksista. Ilmoittaudu asiakaspalveluumme saadaksesi alennuksen, palvelemme arkisin klo 8.30–16.00. Puhelin 020 442 4110.