Sokos Hotellit/Radisson BLU

S-ryhmän Sokos Hotellit ja Radisson Blu  hotellit tarjoavat liiton jäsenille vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia. Kattava verkostomme tarjoaa loistavat mahdollisuudet niin aktiiviloman kuin hemmottelulomankin viettoon sekä mukavaa yhdessäoloa ja rentoutumista. Sokos Hotelleja käytössänne yli 50 hotellia 28 eri paikkakunnalla Suomessa sekä Sokos Hotel Viru, Tallinnassa ja  Pietarissa upeat Original Sokos Hotel Olympia Garden, Solo Sokos Hotel Vasilievsky sekä Solo Sokos Hotel Palace Bridge kylpyläpalveluineen. Lisäksi käytössänne Suomessa on kahdeksan laadukasta Radisson Blu Hotellia, jotka sijaitsevat erinomaisilla paikoilla kaupunkien keskustoissa. Hintaetu voimassa vain netin kautta tehdyistä ja ennakkoon maksetuista varauksista. Varaukset nettilinkin kautta. Näytäthän jäsenkorttisi vastaanotossa sisään kirjoittautuessasi.

Näin varaat:

Täytä varaukseen tarvittavat tiedot. Saat näkyviin saatavilla olevat hinnat ja voit vielä tarkistaa varauksen. Varausvahvistuksen saat sähköpostiisi.

Tarjous koskee vapaa-ajan matkoja ja on voimassa saatavuuden mukaan. Varaus on maksettava varauksenteon yhteydessä. Hinnasta S-Etukortilla Bonusta, ei muita alennuksia. Tarjoushintaisia huoneita on rajoitettu määrä.

NETIN VARAUSTUNNUS

Sokos hotellien kampanjakoodi on LIITTO2018

Varaukset nettilinkin kautta  https://www.sokoshotels.fi/fi/tarjoukset/liiton-jasenedut