Eckerö Line

Eckerö Line tarjoaa Lakimiesliiton jäsenille alennuksia risteily- tai reittimatkoista. Varaukset ainoastaan Eckerö Linen verkkokaupasta. Rekisteröidy kanta-asiakkaaksi www.eckeroline.fi/lakimiesliitto. Mainitse tuotekoodi JARJ19 varauksen yhteydessä

Myönnämme Suomen Lakimiesliitto ry:n jäsenjärjestöille 20 % alennuksen henkilölippujen risteily- ja reittimatkojen päivittäisestä verkkokauppahinnasta ( 1.7.-11.8.2019 alennus on -10%). Alennukset vain verkkokaupasta käyttämällä tuotekoodia JARJ19 varausvaiheessa.

Voimassa oleva jäsen-/henkilökortti on varauduttava esittämään pyydettäessä. Etuhinnat koskevat Lakimiesliiton jäsenyhdistyksiä sekä kaikkia henkilöjäseniä, toimistojen henkilökuntaa että muita samalla varausnumerolla matkustavia. Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tuotepaketteihin. Edut voimassa vuoden 2019 loppuun saakka. Varaukset www.eckeroline.fi/lakimiesliitto

Kokousmatkat ma-pe klo 8-19 puh 09 22 88 540 tai ryhmat@eckeroline.fi .
Mainitse kokousvarauksen yhteydessä asiakastunnus U-1132