Elixia Online Training -palvelu

Lakimiesliiton jäsenille maksuton Elixia Online Training -palvelu ja alennus kuntosalijäsenyydestä

Lakimiesliitto tarjoaa jäsenetuna maksuttoman Online Training -liikuntapalvelun. Online Training on verkkopohjainen harjoitussivusto, joka sisältää yli 120 erilaista liikuntatuntia meditaatiosta ja joogasta haastaviin lihaskuntotreeneihin. Harjoitusten kestot ja haasteellisuus vaihtelevat eri kategorioitten mukaan niille, jotka eivät ole aikaisemmin liikkuneet ja niille, jotka ovat jo kokeneita harrastajia. Palvelu sisältää myös lyhyitä taukoliikuntavideoita, joita voi hyödyntää työpäivän aikana.

Online Training-palvelu on maksutta käytettävissä myös perheenjäsenille! Voit treenata milloin ja missä vain, yksin tai koko perheen voimin.

Tutustu etuun tarkemmin ja katso ohjeet jäsenportaalista. Treenipalvelu ei edellytä Elixia liikuntakeskusten jäsenyyttä.

Lakimiesliiton jäsenille 15 prosentin alennus Elixian kuntosalijäsenyydestä!

Online Training -palvelun lisäksi Lakimiesliiton jäsenet saavat 15 prosentin alennuksen Elixia-liikuntakeskuksen jäsenyydestä. Etu koskee Elixian normaalihintaisia vanhoja ja uusia jäsenyyksiä. Lue lisää ja katso ohjeet jäsenportaalista.