If/Kaleva

Lakimiesliiton jäsenetuna tutkitusti Suomen edullisin henkivakuutus. Lisäksi edulliset aikuisten ja lasten tapaturmavakuutukset.

Taloudellista turvaa Kalevan henkivakuutuksella

Jos sinulla on puoliso tai lapsia, sinulla pitäisi ehdottomasti olla henkivakuutus. Jos sinulla on lainaa, henkivakuutus on vieläkin tärkeämpi. Miksi? Henkivakuutus on vakuutus, joka maksaa sovitun korvaussumman, jos vakuutettu henkilö kuolee.

Liiton jäsenenä sinä sekä puolisosi olette oikeutetut hankkimaan Vakuutusyhtiö Kalevan myöntämän henkivakuutuksen liiton sinulle neuvottelemalla 61,6% alennuksella. Jo edun hyödyntäneet lakimiehet säästävät keskimäärin 544 euroa henkivakuutuksen hinnassa vuosittain.

Esimerkiksi 30-vuotiaalle 100.000 €:n korvaussummalla otettu turva maksaa vain 6,70 € kuukaudessa. Voit valita yksilöturvat itsellesi ja puolisollesi tai vieläkin edullisemman yhteisen pariturvan. Riittää, että toinen teistä on jäsen.

Määrität henkivakuutuksen edunsaajan itse. Edunsaaja on se henkilö, jolle henkivakuutuksesi korvaussumma maksetaan. Korvaussumman ja edunsaajan voi vaihtaa, mikäli elämäntilanteeseen tulee muutoksia.

Laske henkivakuutuksesi hinta ja osta omasi osoitteessa https://www.kalevavakuutus.fi/vakuutukset/henkivakuutus/ tai alla olevalla laskurilla:

Hintaesimerkki: Ikä 30 vuotta ja vakuutussumma 100.000 € -> hinta n. 80 €/vuosi

Lisäturvaa tapaturmavakuutuksilla aikuiselle sekä lapselle

Voit myös täydentää liiton ottamaa tapaturmaturvaa Kalevan myöntämällä tapaturmavakuutuksella. Samalla voit vakuuttaa edullisesti myös puolisosi.

Lapsen tapaturmavakuutus on edullinen vakuutus lapsellesi. Se on voimassa 24/7 alle 25-vuotiailla ja kattaa myös kilpaurheilussa sattuneet tapaturmat 18 ikävuoteen asti. Vakuutusmäärät ovat vakuutuskohtaisia.

Ilmainen lisäetu: 2 000 euron Selviytymisturva

• Selviytymisturva myönnetään kaikkiin uusiin Primus-vakuutuksiin.
  • Selviytymisturva on veloitukseton lisäetu kuoleman varalta.
  • Selviytymisturva koskee aikuisten Primus-henki- ja tapaturmavakuutuksia ja lasten Primus-tapaturmavakuutuksia.
  • Selviytymisturva maksetaan vakuutetun kuolinpesälle tai edunsaajalle.
  • Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva päättää kulloinkin voimassaolevan lisäedun määrän. Selviytymisturvan määrä on 2 000 euroa.
  • Selviytymisturva kattaa osan kuolemaan liittyvistä kustannuksista, kuten hautauskulut, perunkirjoitukset ja kuolinilmoituksen.

Lisätietoja Ryhmäsampo Primuksesta osoitteessa henkivakuutuskuntoon.fi tai Ifin asiakaspalvelusta numerosta 010 19 19 19. Ryhmäsampo Primuksen myöntää Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva.​

henkivakuutuskuntoon.fi

Ifin Etuasiakkaana saat 11-16 % alennusta vakuutustesi vuosimaksuista. Olet Ifin Etuasiakas, jos sinulla on vähintään kolme keskittäjän vakuutusta. Kaikki If-sopimukseen kuuluvat vakuutukset on koottu yhdelle vakuutuskirjalle, jolta vakuutusturva on helppo tarkistaa. Verkossa käytössäsi on maksuton If Omat sivut, jonne pääset kirjautumaan omilla pankkitunnuksillasi. Siellä voit muun muassa katsoa asiakirjoja ja voimassa olevia vakuutuksia, ostaa vakuutuksia, tilata vakuutustodistuksia ja ilmoittaa vahingosta.

www.if.fi/lakimiesliitto

Ifin asiakaspalvelu p. 010 19 19 19 (ma - pe 8 - 20) Ifin korvauspalvelu p. 010 19 18 18 (ma - pe 8 - 20)