If/Kaleva

Lakimiesliiton jäsenetuna tutkitusti Suomen edullisin henkivakuutus. Lisäksi edulliset aikuisten ja lasten tapaturmavakuutukset.

Lakimiesliiton jäsenetuna tutkitusti Suomen edullisin henkivakuutus

Lakimiesliiton neuvottelema sopimus antaa lakimiehille mahdollisuuden ostaa tutkitusti Suomen edullisin henkivakuutus, Kalevan myöntämä Ryhmäsampo Primus. Saat Ryhmäsampo Primus -henki- ja tapaturmavakuutuksen jopa 60 % normaalihintaisia edullisemmin. Primus-henkivakuutus on tutkitusti Suomen edullisin (Vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINEn hintavertailu 9/2016).

Ryhmäsampo Primuksen ostaminen on helppoa. Osoitteessa www.henkivakuutuskuntoon.fi voi käydä laskemassa vakuutuksen hinnan halutuilla vakuutusmäärillä ja vastata terveysselvityksen muutamaan kysymykseen.

Hintaesimerkki: Ikä 30 vuotta ja vakuutussumma 100.000 € -> hinta n. 80 €/vuosi

Perheen tapaturmavakuutukset

Henkivakuutuksen lisäksi Ryhmäsampo Primuksella voi vakuuttaa myös kaikki perheenjäsenet tapaturman varalta. Esimerkiksi lasten kattava, urheiluharrastuksissakin voimassa oleva tapaturmavakuutus maksaa vain noin 30 euroa vuodessa.

Ilmainen lisäetu: 2 000 euron Selviytymisturva

• Selviytymisturva myönnetään kaikkiin uusiin Primus-vakuutuksiin, jotka alkavat tai joihin lisätään uusi turva 1.12.2015 alkaen.
  • Selviytymisturva on veloitukseton lisäetu kuoleman varalta.
  • Selviytymisturva koskee aikuisten Primus-henki- ja tapaturmavakuutuksia ja lasten Primus-tapaturmavakuutuksia.
  • Selviytymisturva maksetaan vakuutetun kuolinpesälle tai edunsaajalle.
  • Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva päättää kulloinkin voimassaolevan lisäedun määrän. Vuonna 2015 ja 2016 Selviytymisturvan määrä on 2 000 euroa.
  • Selviytymisturva kattaa osan kuolemaan liittyvistä kustannuksista, kuten hautauskulut, perunkirjoitukset ja kuolinilmoituksen.

Lisätietoja Ryhmäsampo Primuksesta osoitteessa henkivakuutuskuntoon.fi tai Ifin asiakaspalvelusta numerosta 010 19 19 19. Ryhmäsampo Primuksen myöntää Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva.​

henkivakuutuskuntoon.fi

Ifin Etuasiakkaana saat 11-16 % alennusta vakuutustesi vuosimaksuista. Olet Ifin Etuasiakas, jos sinulla on vähintään kolme keskittäjän vakuutusta. Kaikki If-sopimukseen kuuluvat vakuutukset on koottu yhdelle vakuutuskirjalle, jolta vakuutusturva on helppo tarkistaa. Verkossa käytössäsi on maksuton If Omat sivut, jonne pääset kirjautumaan omilla pankkitunnuksillasi. Siellä voit muun muassa katsoa asiakirjoja ja voimassa olevia vakuutuksia, ostaa vakuutuksia, tilata vakuutustodistuksia ja ilmoittaa vahingosta.

www.if.fi/lakimiesliitto

Ifin asiakaspalvelu p. 010 19 19 19 (ma - pe 8 - 20) Ifin korvauspalvelu p. 010 19 18 18 (ma - pe 8 - 20)