Toimistolle jatkaja

Yrittäjä, oletko kenties jäämässä eläkkeelle tai ehkä siirtymässä muiden haasteiden pariin ja etsit jatkajaa yrityksellesi?

Toimistolle jatkaja -palvelu on tarkoitettu helpottamaan jatkajien löytämistä asianajo- ja lakipalveluyrityksille sekä edistämään asianajo- ja lakipalvelujen saatavuutta koko Suomessa. Palvelumme on maksuton.

Etsin toimistolleni jatkajaa, miten toimin?

Julkaisemme toimistolle jatkaja -ilmoituksia jäsenportaalin jasenportaali.lakimiesliitto.fi Avoimet työpaikat -listalla joko julkisena ilmoituksena tai anonyymina ilmoituksena.  Lähetä ilmoitus osoitteeseen lakimiesrekrytointi@lakimiesliitto.fi ja ilmoita kummalla tavalla haluat ilmoituksen julkaistavan.  Jäsenportaalin ilmoituksia pääsevät katsomaan ainoastaan jäsenemme ja opiskelijajäsenemme.

• Julkisessa ilmoituksessa jäsenportaalissa näkyy kaikki tarvittava tieto yrityksestä yhteystietoineen. Tällöin kiinnostuneet henkilöt voivat ottaa ilmoittajaan suoraan yhteyttä.

• ”Anonyymissä” ilmoituksessa julkaistaan jäsenportaalissa vain tieto siitä, millaiseen yritykseen haetaan yrittäjää/jatkajaa, missä päin Suomea yritys toimii (esim. Itä-Suomen alue) sekä muita haluamiasi seikkoja. Kiinnostuneiden henkilöiden yhteystiedot välitetään LakimiesRekrytoinnista yritykselle yhteydenottoa varten.

Lisätietoja antavat:

Tuula Launonen, puh. (09) 8561 0322