Työnhakijat

Lakimiesrekrytointi on työnvälityspalvelu kaikille Lakimiesliiton jäsenille. Löydä Sinua kiinnostava työpaikka palvelustamme; olit sitten opiskelija, vastavalmistunut tai työelämässä jo vankkaa kokemusta hankkinut konkari.

Avoimet työpaikat

Työnhakija, katso lista Avoimista työpaikoista jäsenportaalista. Ilmoitamme sivuillamme vuosittain yli 500 työpaikkaa.

Katso täältä Lakimiesrekrytoinnin avoimet työpaikat Jäsenelle-sivulta (vaatii kirjautumisen)

Päivitetty 5.5.2021

Uusi jäsenetu: Työpaikkavahti

Työpaikkavahdilla tilaat ilmoituksia julkaistuista työpaikoista sähköpostiisi.

Toimi näin jotta saat työpaikkavahdin käyttöösi:

• kirjaudu tunnuksillasi jäsenportaaliin https://jasenportaali.lakimiesliitto.fi/  ja mene Avoimet työpaikat -osioon.
  • valitse Avoimet työpaikat -sivulta haluatko ilmoitukset kerran päivässä vai koosteena viikoittain. Päivittäiset ilmoitukset lähetetään sähköpostiisi päivittäin klo 17 jälkeen  ja viikoittaiset  perjantaisin klo 17.  Sähköpostiviestissä olevista linkeistä pääset suoraan työpaikkojen hakuilmoituksiin.
  • klikkaa Lähetä-nappia, jonka jälkeen saat tilauksesta vahvistuksen sähköpostiisi. Viestit lähtevät sähköpostiisi, jonka olet ilmoittanut jäsenrekisteriin.
  • voit milloin tahansa perua työpaikkavahdin tilauksen Avoimet työpaikat -sivulta tai sähköpostiviestissä olevasta linkistä.

Lakimiesrekrytointiin liittyvissä kysymyksissä sinua palvelevat:
Tuula Launonen, puh. (09) 8561 0322
Kati Rautio, puh. (09) 8561 0314