Lomamökit

Tarjoamme jäsenillemme edullisesti lomamökkejä Levillä, Rukalla ja Vierumäellä.

Mökit on varusteltu 6 - 8 henkilölle. Lapin mökeissä vuokraan sisältyy kaksi hissilippua ja Vierumäen Loma-aika- ja Paavonkangas-mökeissä neljä golf-pelioikeutta. Vierumäen Golf Resort -huoneiston vuokraan sisältyy kaksi pelioikeutta alennetulla green fee -hinnalla (50 % voimassa olevasta green fee -hinnasta). Vierumäen mökeissä vuokraan sisältyvät siivous- ja liinavaatekulut.

Kaikissa kohteissa sinua odottavat viihtyisät tilat ja monipuoliset harrastusmahdollisuudet. Lomamökkien vuokraus ei ole opiskelijajäsenten käytettävissä oleva jäsenetuus.

Lakimiesliitto järjestää kaksi kertaa vuodessa mökkiarvonnat, joiden hakuajat ja hakuohjeet ilmoitetaan www.lakimiesliitto.fi sivuilla kohdassa Palvelut ja edut/Lomamökit. Ilmoituksessa kerrotaan mihin mennessä hakemusten täytyy olla perillä ehtiäkseen mukaan arvontoihin. Jos useampi hakemus kohdistuu samalle lomaviikolle, niin saaja arvotaan. Etusijalla ovat jäsenet, jotka eivät ole saaneet lomaviikkoa mökkiarvonnoissa viimeisen viiden vuoden aikana. Arvontojen ulkopuolella tehdyt ns. puhelin-/sähköpostivaraukset eivät vaikuta arvonnan tuloksiin.

Arvonnassa vapaaksi jääneitä mökkiviikkoja sekä mahdollisia peruutuspaikkoja voi varata puhelimitse tai sähköpostitse. Tiedot tällä hetkellä vapaana olevista mökkiviikoista löytyvät Vapaat mökit -sivulta.

Vapaaksi jääneitä mökkejä voi varata Hannele Törniltä puhelimitse 09 8561 0315 tai sähköpostitse: lomamokit@lakimiesliitto.fi tai hannele.torni@lakimiesliitto.fi.

Katso vapaat mökit täältä

Ladattavat tiedostot: