Golf Resort

Golf Resort on Lakimiesliiton lomahuoneisto Vierumäen Golf Resort -alueelta. Lomahuoneisto on valmistunut alkuvuodesta 2007.

Golf Resort -alue sijaitsee uuden golfkentän välittömässä läheisyydessä. Tulevat hyvät yhteydet Vierumäen palvelukohteisiin, ulkoilureiteille, golfalueelle sekä uuteen hotellikompleksiin tekevät vapaa-ajan asumisesta Vierumäellä nautinnon.

Huoneisto on kooltaan 90 m2 sisältäen tilavan ja valoisan olohuoneen, kaksi makuuhuonetta, avoimen keittiön, kolme kylpyhuonetta, saunan sekä lasitetun terassin. Makuupaikkoja on yhteensä kuudelle henkilölle. Olohuoneessa on myös muurattu takka.

Huoneistossa toimii koneellinen ilmastointi, joten kesäkuumallakin oleskelu on nautinnollisen vilpoista. Kaikissa tiloissa on vesikiertoinen lattialämmitys.

Huoneisto on varustettu nykyaikaisella teknologialla ja vapaa-ajasta voi nauttia vaivattomasti ja turvallisesti myös perheen pienimpien kanssa. Huoneistossa on myös pyykinpesukone sekä kaksi kuivauskaappia helpottamaan lomien tarpeita.

Keittiö on täydellisesti koneellistettu. Sen varustukseen kuuluvat jääkaappi/pakastin, integroitu astianpesukone, keraaminen liesitaso sekä erillisuuni, mikroaaltouuni, kahvin- ja vedenkeitin, leivänpaahdin, lasiovellinen viinikaappi ja astiasto kahdeksalle täydellisine ruoanvalmistusvälineineen. Huoneiston vuokraan sisältyvät myös liinavaatteet sekä siivous.

Huoneisto on allergiahuoneisto, joten sinne ei saa viedä lemmikkieläimiä.

Huoneiston käyttäjillä on pelioikeus Vierumäen Golf Glub Oy:n golfkentällä alennettuun green fee –hintaan. Huoneistokohtainen pelioikeus myönnetään enintään viitenä päivänä viikossa ja enintään kahdelle henkilölle päivittäin. Pelaajat maksavat pelilipuista erillisen 50 %:n korvauksen kulloinkin voimassaolevasta green fee –hinnasta. Golf Resort Oy:n tenniskenttä on käytettävissä veloituksetta.

Lakimiesliitto järjestää kaksi kertaa vuodessa mökkiarvonnat, joiden hakuajat ja hakuohjeet ilmoitetaan www.lakimiesliitto.fi sivuilla kohdassa Palvelut ja edut/Lomamökit. Ilmoituksessa kerrotaan mihin mennessä hakemusten täytyy olla perillä ehtiäkseen mukaan arvontoihin. Jos useampi hakemus kohdistuu samalle lomaviikolle, niin saaja arvotaan. Etusijalla ovat jäsenet, jotka eivät ole saaneet lomaviikkoa mökkiarvonnoissa viimeisen viiden vuoden aikana. Arvontojen ulkopuolella tehdyt ns. puhelin-/sähköpostivaraukset eivät vaikuta arvonnan tuloksiin.

Arvonnassa vapaaksi jääneitä mökkiviikkoja sekä mahdollisia peruutuspaikkoja voi varata puhelimitse tai sähköpostitse. Tiedot tällä hetkellä vapaana olevista mökkiviikoista löytyvät Vapaat mökit -sivulta.

Vierumäen alueesta löydät lisätietoja osoitteesta www.vierumaki.fi.

Lisätietoja lomamökeistä ja varaukset: lomamokit@lakimiesliitto.fi