Golf Resort

Golf Resort on Lakimiesliiton lomahuoneisto Vierumäen Golf Resort -alueelta. Lomahuoneisto on valmistunut 2007.

Golf Resort -alue sijaitsee Cooke-golfkentän välittömässä läheisyydessä. Golf Resortista on hyvät yhteydet Vierumäen palvelukohteisiin, ulkoilureiteille sekä golfalueelle.

Huoneisto on kooltaan 90 m2 sisältäen tilavan ja valoisan olohuoneen, kaksi makuuhuonetta, avoimen keittiön, kolme kylpyhuonetta, saunan sekä lasitetun terassin. Makuupaikkoja on yhteensä kuudelle henkilölle (kaksi makuuhuonetta, joissa molemmissa kaksi sänkyä sekä olohuoneen levitettävä sohva, jossa makuupaikat kahdelle henkilölle).

Huoneisto on varustettu nykyaikaisella teknologialla ja vapaa-ajasta voi nauttia vaivattomasti ja turvallisesti myös perheen pienimpien kanssa. Huoneistossa on langaton nettiliittymä. Huoneistossa on myös pyykinpesukone sekä kaksi kuivauskaappia helpottamaan lomien tarpeita.

Keittiön varustukseen kuuluvat jääkaappi/pakastin, integroitu astianpesukone, keraaminen liesitaso sekä erillisuuni, mikroaaltouuni, kahvin- ja vedenkeitin, leivänpaahdin, lasiovellinen viinikaappi ja astiasto kahdeksalle ruoanvalmistusvälineineen. Huoneiston vuokraan sisältyvät myös liinavaatteet sekä loppusiivous.

Huoneistoon ei saa viedä lemmikkieläimiä.

Huoneiston käyttäjillä on oikeus lunastaa pelipaketteja alennettuun hintaan Vierumäen golfkentälle. Golf Resort Oy:n tenniskenttä on käytettävissä veloituksetta.

Lakimiesliitto järjestää kaksi kertaa vuodessa mökkiarvonnat, joiden hakuajat ja hakuohjeet ilmoitetaan www.lakimiesliitto.fi sivuilla kohdassa Palvelut ja edut/Lomamökit. Ilmoituksessa kerrotaan mihin mennessä hakemusten täytyy olla perillä ehtiäkseen mukaan arvontoihin. Jos useampi hakemus kohdistuu samalle lomaviikolle, niin saaja arvotaan. Etusijalla ovat jäsenet, jotka eivät ole saaneet lomaviikkoa mökkiarvonnoissa viimeisen viiden vuoden aikana. Arvontojen ulkopuolella tehdyt ns. puhelin-/sähköpostivaraukset eivät vaikuta arvonnan tuloksiin.

Arvonnassa vapaaksi jääneitä mökkiviikkoja sekä mahdollisia peruutuspaikkoja voi varata puhelimitse tai sähköpostitse. Tiedot tällä hetkellä vapaana olevista mökkiviikoista löytyvät Vapaat mökit -sivulta.

Lisätietoja lomamökeistä voit kysyä: lomamokit@lakimiesliitto.fi

Vierumäen alueesta löydät lisätietoja osoitteesta www.vierumaki.fi