Kevään 2023 mökkiarvonta

Lakimiesliiton lomamökit ovat haettavissa talvelle ja keväälle 2023. Haettavissa ovat mökkiviikot 01/2023 - 26/2023. Rukan ja Levin mökeissä vaihtopäivä on lauantai, Vierumäen mökeissä vaihtopäivä on perjantai. Tiedot haettavien mökkiviikkojen ajankohdista ja vuokrista löytyvät Hinnat-sivulta.

Arvonnassa voi hakea enintään kolmea vaihtoehtoista mökkiviikkoa (esim. yhtä mökkiä kolmelle eri viikolle tai kolmea mökkiä yhdelle viikolle). Jos samalle mökkiviikolle tulee useampia hakemuksia, mökkiviikon saaja arvotaan. Etusija arvonnassa on jäsenillä, jotka eivät ole saaneet Lakimiesliiton mökkiarvonnassa mökkiviikkoa viimeisen viiden vuoden aikana.

Lakimiesliiton mökkien vuokraus ei ole opiskelijajäsenten käytettävissä oleva jäsenetu, joten opiskelijajäsenet eivät voi jättää hakemusta arvontaan.

Arvonnan hakuaika päättyy 2.10.2022 ja ilmoitamme arvonnan tulokset kaikille hakijoille lokakuun aikana.

Lisätietoja mökeistä tai arvonnasta voit kysyä: lomamokit@lakimiesliitto.fi.

Voit osallistua arvontaan täyttämällä hakulomakkeen jäsenportaalissa kohdassa Omat tiedot > Mökkiarvonta (löytyy jäsenportaalin oikeassa yläkulmassa olevasta valikosta). Jäsenportaaliin pääset kirjautumaan tästä