Loma-aika

LOMA-AIKA on Lakimiesliiton lomamökki Suomen Urheiluopistossa Vierumäellä. Loma-aika 109 A sijaitsee Vierumäellä lomamökkikylässä. Golf-kentälle 1 km, uimahalliin sekä muihin urheilutiloihin 1,5 km, ulkoilureitit 500 m, Heinolaan 10 km.

Loma-aika on puurakenteinen paritalo. Rakennusvuosi 1999, 60 m2. Lomamökissä on takkatupa, kaksi makuuhuonetta, makuuparvi, keittiö, erillinen wc sekä saunatilat. Kaikkiaan mökkiin mahtuu majoittumaan 6 henkilöä. Varustukseen kuuluvat astiat, astianpesukone, mikro, tv, radio, pyykinpesukone, kuivauskaappi, autopistoke ym. eli mökki on täysin varustettu. Autopaikka on huoneiston edessä. Kesäaikaan mökin vuokraan kuuluu myös neljä pelioikeutta sisältävä golfosake ja mökin läheisyydessä olevan ulkotenniskentän käyttö. Vuokraan sisältyvät myös siivous, liinavaatteet sekä pyyhkeet.

Loma-aikaan voi ottaa lemmikkieläimen mukaan.

Lakimiesliitto järjestää kaksi kertaa vuodessa mökkiarvonnat, joiden hakuajat ja hakuohjeet ilmoitetaan www.lakimiesliitto.fi sivuilla kohdassa Palvelut ja edut/Lomamökit. Ilmoituksessa kerrotaan mihin mennessä hakemusten täytyy olla perillä ehtiäkseen mukaan arvontoihin. Jos useampi hakemus kohdistuu samalle lomaviikolle, niin saaja arvotaan. Etusijalla ovat jäsenet, jotka eivät ole saaneet lomaviikkoa mökkiarvonnoissa viimeisen viiden vuoden aikana. Arvontojen ulkopuolella tehdyt ns. puhelin-/sähköpostivaraukset eivät vaikuta arvonnan tuloksiin.

Arvonnassa vapaaksi jääneitä mökkiviikkoja sekä mahdollisia peruutuspaikkoja voi varata puhelimitse tai sähköpostitse. Tiedot tällä hetkellä vapaana olevista mökkiviikoista löytyvät Vapaat mökit -sivulta.

Vierumäen alueesta löydät lisätietoja osoitteesta www.vierumaki.fi.

Lisätietoja lomamökeistä ja varaukset: lomamokit@lakimiesliitto.fi