Paavonkangas

PAAVONKANGAS on Lakimiesliiton uusi lomahuoneisto Suomen Urheiluopistolla Vierumäellä. Paavonkangas-mökki sijaitsee Cooke-kentän vieressä, lähellä urheilutiloja. Vierumäeltä on Heinolaan 10 km.

Paavonkangas ulkoa

Paavonkangas on kevättalvella 2015 valmistunut, 85+29 m2 kokoinen, kaksikerroksinen paritalon puolisko, johon mahtuu majoittumaan 8 henkilöä. Huoneistossa on keittiö-olohuonetila, kolme makuuhuonetta, yläkerran aulatila, jossa sängyt kahdelle henkilölle, kodinhoitohuone, erillinen wc sekä saunatilat. Varustukseen kuuluvat astiat, astianpesukone, mikro, tv, dvd-laite, pyykinpesukone, kuivauskaappi ym. eli mökki on täysin varustettu. Autopaikka on huoneiston edessä. Kesäaikaan mökin vuokraan kuuluu neljä pelioikeutta Classic-kentälle sisältävä golfosake. Vuokraan sisältyvät myös siivous, liinavaatteet ja pyyhkeet.

Paavonkankaaseen voi ottaa lemmikkieläimen mukaan.

Pohjapiirros alakerta                                                                                   Pohjapiirros yläkerta

Huoneiston kuvia

Paavonkangas alakerta takka Paavonkangas yläkerta aula
Paavonkangas yläkerta aula Paavonkangas yläkerran huone
Paavonkangas sauna Paavonkangas olohuone ja keittiö
Paavonkangas keittiö Paavonkangas terassi

Lakimiesliitto järjestää kaksi kertaa vuodessa mökkiarvonnat, joiden hakuajat ja hakuohjeet ilmoitetaan www.lakimiesliitto.fi sivuilla kohdassa Palvelut ja edut/Lomamökit. Ilmoituksessa kerrotaan mihin mennessä hakemusten täytyy olla perillä ehtiäkseen mukaan arvontoihin. Jos useampi hakemus kohdistuu samalle lomaviikolle, niin saaja arvotaan. Etusijalla ovat jäsenet, jotka eivät ole saaneet lomaviikkoa mökkiarvonnoissa viimeisen viiden vuoden aikana. Arvontojen ulkopuolella tehdyt ns. puhelin-/sähköpostivaraukset eivät vaikuta arvonnan tuloksiin.

Arvonnassa vapaaksi jääneitä mökkiviikkoja sekä mahdollisia peruutuspaikkoja voi varata puhelimitse tai sähköpostitse. Tiedot tällä hetkellä vapaana olevista mökkiviikoista löytyvät Vapaat mökit -sivulta.

Vierumäen alueesta löydät lisätietoja osoitteesta www.vierumaki.fi.

Lisätietoja lomamökeistä ja varaukset: lomamokit@lakimiesliitto.fi