Tunturilaki 1 ja 2

TUNTURINLAKI 1 ja 2 on Lakimiesliiton lomamökki Sirkan kylässä Levin Petsukassa. Petsukka sijaitsee noin 3 kilometriä Levin keskustasta ja rinteiltä. Matkaa ladulle on 200 m, suksibussille 500 m ja Kittilään 20 km.

Tunturinlaki on paritalo, jossa on kaksi samankokoista huoneistoa. Rakennusvuosi 1989, 63 m2/huoneisto. Huoneistossa on takkatupa, kaksi makuuhuonetta, makuuparvi, keittokomero, erillinen wc sekä saunatilat. Kaikkiaan mökkiin mahtuu majoittumaan 6 henkilöä. Varustukseen kuuluvat astiat, astianpesukone, mikro, tv, radio, pyykinpesukone, kuivauskaappi, autopistoke ym. Huoneistossa on langaton nettiliittymä. Autopaikka on huoneiston edessä. Talviaikaan mökin vuokraan kuuluu myös kaksi hissilippua. Vuokraan ei sisälly liinavaatteita eikä pyyhkeitä. Loppusiivous ei sisälly vuokrahintaan, mutta sen voi halutessaan erikseen tilata. Etukäteen tilattuna siivous on 90 euroa.

Tunturinlaki 2 on mökki, johon ei saa viedä lemmikkieläimiä. Tunturinlaki 1:een voi ottaa lemmikkieläimen mukaan.

Lakimiesliitto järjestää kaksi kertaa vuodessa mökkiarvonnat, joiden hakuajat ja hakuohjeet ilmoitetaan www.lakimiesliitto.fi sivuilla kohdassa Palvelut ja edut/Lomamökit. Ilmoituksessa kerrotaan mihin mennessä hakemusten täytyy olla perillä ehtiäkseen mukaan arvontoihin. Jos useampi hakemus kohdistuu samalle lomaviikolle, niin saaja arvotaan. Etusijalla ovat jäsenet, jotka eivät ole saaneet lomaviikkoa mökkiarvonnoissa viimeisen viiden vuoden aikana. Arvontojen ulkopuolella tehdyt ns. puhelin-/sähköpostivaraukset eivät vaikuta arvonnan tuloksiin.

Arvonnassa vapaaksi jääneitä mökkiviikkoja sekä mahdollisia peruutuspaikkoja voi varata puhelimitse tai sähköpostitse. Tiedot tällä hetkellä vapaana olevista mökkiviikoista löytyvät Vapaat mökit -sivulta.

Lisätietoja lomamökeistä voit kysyä: lomamokit@lakimiesliitto.fi

Levin alueesta löydät lisätietoja osoitteesta www.levi.fi