Tuomarintupa

TUOMARINTUPA on Lakimiesliiton lomamökki Rukatunturilla Kelokaltiokylässä. Kelokaltiokylä sijaitsee Rukakeskuksen ja rinteiden tuntumassa. Matkaa S-Rukamarkettiin on 2 km, ladulle 500 m, rinteeseen 500 m, Kuusamoon 30 km.

Tuomarintuvan rakennusvuosi 1986, 55 m2. Lomamökissä on takkatupa, kaksi makuuhuonetta, makuualkovi, keittokomero, erillinen wc sekä saunatilat. Kaikkiaan mökkiin mahtuu majoittumaan 5-6 henkilöä. Varustukseen kuuluvat astiat, astianpesukone, mikro, tv, pyykinpesukone, kuivauskaappi, autopistoke ym. Mökissä on langaton nettiliittymä. Autopaikka on mökin läheisyydessä. Talviaikaan mökin vuokraan kuuluu myös kaksi hissilippua. Vuokraan ei sisälly liinavaatteita eikä loppusiivousta, mutta ne voi halutessaan erikseen tilata.

Tuomarintupaan voi ottaa lemmikkieläimen mukaan.

Lakimiesliitto järjestää kaksi kertaa vuodessa mökkiarvonnat, joiden hakuajat ja hakuohjeet ilmoitetaan www.lakimiesliitto.fi sivuilla kohdassa Palvelut ja edut/Lomamökit. Ilmoituksessa kerrotaan mihin mennessä hakemusten täytyy olla perillä ehtiäkseen mukaan arvontoihin. Jos useampi hakemus kohdistuu samalle lomaviikolle, niin saaja arvotaan. Etusijalla ovat jäsenet, jotka eivät ole saaneet lomaviikkoa mökkiarvonnoissa viimeisen viiden vuoden aikana. Arvontojen ulkopuolella tehdyt ns. puhelin-/sähköpostivaraukset eivät vaikuta arvonnan tuloksiin.

Arvonnassa vapaaksi jääneitä mökkiviikkoja sekä mahdollisia peruutuspaikkoja voi varata puhelimitse tai sähköpostitse. Tiedot tällä hetkellä vapaana olevista mökkiviikoista löytyvät Vapaat mökit -sivulta.

Lisätietoja lomamökeistä voit kysyä: lomamokit@lakimiesliitto.fi

Rukan alueesta löydät lisätietoja osoitteesta www.ruka.fi