Tuomarintupa

TUOMARINTUPA on Lakimiesliiton lomamökki Rukatunturilla Kelokaltiokylässä. Kelokaltiokylä sijaitsee Rukakeskuksen ja rinteiden tuntumassa. Matkaa S-Rukamarkettiin on 2 km, ladulle 500 m, rinteeseen 500 m, Kuusamoon 30 km.

Tuomarintupa on ruskeaksi maalattu lautarakenteinen lomamökki. Rakennusvuosi 1986, 55 m2. Lomamökissä on takkatupa, kaksi makuuhuonetta, makuualkovi, keittokomero, erillinen wc sekä saunatilat. Kaikkiaan mökkiin mahtuu majoittumaan 6 henkilöä. Varustukseen kuuluvat astiat, astianpesukone, mikro, tv, dvd, radio, pyykinpesukone, kuivauskaappi, autopistoke ym. eli mökki on täysin varustettu. Autopaikka on mökin läheisyydessä. Talviaikaan mökin vuokraan kuuluu myös kaksi hissilippua. Vuokraan ei sisälly liinavaatteita eikä pyyhkeitä. Siivous ei sisälly vuokrahintaan, mutta sen voi erikseen tilata. Etukäteen tilattuna siivous on 90 euroa.

Tuomarintupaan voi ottaa lemmikkieläimen mukaan.

Lakimiesliitto järjestää kaksi kertaa vuodessa mökkiarvonnat, joiden hakuajat ja hakuohjeet ilmoitetaan www.lakimiesliitto.fi sivuilla kohdassa Palvelut ja edut/Lomamökit. Ilmoituksessa kerrotaan mihin mennessä hakemusten täytyy olla perillä ehtiäkseen mukaan arvontoihin. Jos useampi hakemus kohdistuu samalle lomaviikolle, niin saaja arvotaan. Etusijalla ovat jäsenet, jotka eivät ole saaneet lomaviikkoa mökkiarvonnoissa viimeisen viiden vuoden aikana. Arvontojen ulkopuolella tehdyt ns. puhelin-/sähköpostivaraukset eivät vaikuta arvonnan tuloksiin.

Arvonnassa vapaaksi jääneitä mökkiviikkoja sekä mahdollisia peruutuspaikkoja voi varata puhelimitse tai sähköpostitse. Tiedot tällä hetkellä vapaana olevista mökkiviikoista löytyvät Vapaat mökit -sivulta.

Rukan alueesta löydät lisätietoja osoitteesta www.ruka.fi.

Lisätietoja lomamökeistä ja varaukset: lomamokit@lakimiesliitto.fi