Vuosseli

VUOSSELI on Lakimiesliiton lomamökki Rukalla. Mökki sijaitsee Vuosselin rinteiden tuntumassa. Matkaa Rukan keskukseen on 5 km, ladulle 500 m, rinteeseen 700 m, Kuusamoon 30 km.

Vuosseli on kelorakenteinen lomamökki. Rakennusvuosi 1999, 110 m2. Lomamökissä on takkatupa, kaksi makuuhuonetta, makuuparvi, keittiö, erillinen wc sekä saunatilat. Kaikkiaan mökkiin mahtuu majoittumaan 8 henkilöä. Varustukseen kuuluvat astiat, astianpesukone, mikro, tv, dvd, radio, pyykinpesukone, kuivauskaappi, autopistoke ym. eli mökki on täysin varustettu. Autopaikka on mökin edessä. Talviaikaan mökin vuokraan kuuluu myös kaksi hissilippua. Vuokraan ei sisälly liinavaatteita eikä pyyhkeitä. Siivous ei sisälly vuokrahintaan, mutta sen voi erikseen tilata. Etukäteen tilattuna siivous on 90 euroa.

Mökkiin ei saa viedä lemmikkieläimiä.

Lakimiesliitto järjestää kaksi kertaa vuodessa mökkiarvonnat, joiden hakuajat ja hakuohjeet ilmoitetaan www.lakimiesliitto.fi sivuilla kohdassa Palvelut ja edut/Lomamökit. Ilmoituksessa kerrotaan mihin mennessä hakemusten täytyy olla perillä ehtiäkseen mukaan arvontoihin. Jos useampi hakemus kohdistuu samalle lomaviikolle, niin saaja arvotaan. Etusijalla ovat jäsenet, jotka eivät ole saaneet lomaviikkoa mökkiarvonnoissa viimeisen viiden vuoden aikana. Arvontojen ulkopuolella tehdyt ns. puhelin-/sähköpostivaraukset eivät vaikuta arvonnan tuloksiin.

Arvonnassa vapaaksi jääneitä mökkiviikkoja sekä mahdollisia peruutuspaikkoja voi varata puhelimitse tai sähköpostitse. Tiedot tällä hetkellä vapaana olevista mökkiviikoista löytyvät Vapaat mökit -sivulta.

Rukan alueesta löydät lisätietoja osoitteesta www.ruka.fi.

Lisätietoja lomamökeistä ja varaukset: lomamokit@lakimiesliitto.fi