Mobiilijäsenkortti

Member+ -sovellus yhdistää Lakimiesliiton etu- ja palvelutarjonnan sekä yhteisakavalaisessa jäsenetupalvelussa Member+:ssa tarjolla olevat jäsenedut ja lomahuoneistot.

Member+ -sovelluksesta löydät mm.

• Lakimiesliiton mobiilijäsenkortin

• Lakimiesliiton omat jäsenedut ja lomamökit

• Lakimiesliiton palvelut

• Lakimiesliiton ajankohtaisen uutisvirran

• Lakimiesliiton tulevat tapahtumat ja koulutukset

Member+ -sovelluksesta löydät myös

• paljon erilaisia yhteisakavalaisia jäsenetuja

• kaikille akavalaisten liittojen jäsenille suunnatut lomamökit

Sovellukseen kirjaudutaan samoilla tunnuksilla kuin Lakimiesliiton jäsenportaaliin. Sovellus on selaimesta ladattava mobiilisovellus, joten et löydä sitä sovelluskaupasta. Löydät sovelluksen latausohjeet Android-puhelimelle tai Iphonelle alta.

Member+ on akavalaisten järjestöjen yhteinen jäsenetuohjelma. Käyttäessäsi Member+ -sovellusta ensimmäisiä kertoja huomioithan, että vain Lakimiesliiton jäsenille suunnatut edut löytyvät valikosta Jäsenedut & lomahuoneistot -> Liittosi edut. Täältä löydät mm. vain Lakimiesliiton jäsenille suunnatut lomahuoneistot.

Lataa mobiilijäsenkortti puhelimeesi näin:

Sovelluksen käyttöönotto Androidilla

• Avaa sovellus puhelimesi selaimessa osoitteessa https://app.memberplus.fi. (HUOM! Toimii oikein vain mobiililaitteilla). Sovellus toimii parhaiten Google Chrome -selaimella.

• Paina selaimen oikeassa yläkulmassa olevaa valikkoikonia (tai lisää Member+ aloitusnäyttöön sivun alareunasta).

• Klikkaa valikon listasta ”lisää aloitusnäytölle”.

• Sulje selain ja avaa sovellus puhelimesi aloitusnäytölle ilmestyvästä Member+ -ikonista.

• Klikkaa mobiilijäsenkortti, valitse oma liittosi ja kirjaudu sisään Lakimiesliiton jäsenportaalin tunnuksilla.

• Katso tarvittaessa lisää ohjeita osoitteesta https://memberplus.fi/mobiili-faq/. Mikäli et löydä vastausta ohjeista, voit olla yhteydessä Memberplus-tukeen (info (at) memberplus.fi).

• Katso halutessasi myös ohjattu sovelluksen käyttöönotto ruutukaappauksin täältä tai video-ohjeistus sovelluksen käyttöönottoon Androidilla täältä.

Sovelluksen käyttöönotto iPhonella

• Avaa sovellus puhelimesi selaimessa osoitteessa https://app.memberplus.fi (HUOM! Toimii oikein vain mobiililaitteilla).

• Valitse selaimen alareunasta jaa -ominaisuus (laatikko, jossa nuoli ylöspäin).

• Valitse avautuvasta valikosta ”lisää kotivalikkoon”.

• Sulje selain ja etsi puhelimesi kotivalikosta Member+ ikoni.

• Klikkaa ikonia, jolloin sovellus avautuu. Kirjaudu sisään Lakimiesliiton jäsenportaalin tunnuksilla klikkaamalla mobiilijäsenkortti-tekstiä.

• Video-ohjeistuksen sovelluksen käyttöönottoon Iphonella löydät täältä.

Member+ -sovelluksen osiot:

Jäsenkortti

Jäsenkortti-osiosta löydät jäsennumerosi ja nimesi ja QR-koodin. Tällä näkymällä pystyt osoittamaan jäsenyytesi Suomen Lakimiesliitossa.

Jäsenedut & Lomahuoneistot

Lakimiesliiton omat edut ja lomamökit, jotka ovat vain Lakimiesliiton jäsenten käytössä, löytyvät kohdasta Liittosi edut. Kaikki muut sovelluksessa mainitut edut (Member+ -edut) on tarkoitettu kaikkien akavalaisten liittojen jäsenille. Lomahuoneistot osion mökit on tarkoitettu kaikkien akavalaisten liittojen jäsenille.

Uutiset & Tapahtumat

Lakimiesliiton omat uutiset löytyvät kohdasta Uutiset ja Lakimiesliiton omat tapahtumat ja koulutukset löytyvät kohdasta Tapahtumat.

Member+ -palvelun uutiset löytyvät kohdasta Member+

Palvelut

Lakimiesliiton palvelut ja yhteystiedot löytyvät kohdasta Palvelut