Mobiilijäsenkortti

Member+ -sovellus yhdistää Lakimiesliiton etu- ja palvelutarjonnan sekä yhteisakavalaisessa jäsenetupalvelussa Member+:ssa tarjolla olevat jäsenedut ja lomahuoneistot.

Member+ -sovelluksesta löydät mm.

• Lakimiesliiton mobiilijäsenkortin

• Lakimiesliiton omat jäsenedut ja lomamökit

• Lakimiesliiton palvelut

• Lakimiesliiton ajankohtaisen uutisvirran

• Lakimiesliiton tulevat tapahtumat ja koulutukset

Member+ -sovelluksesta löydät myös

• paljon erilaisia yhteisakavalaisia jäsenetuja

• kaikille akavalaisten liittojen jäsenille suunnatut lomamökit

Sovellukseen kirjaudutaan samoilla tunnuksilla kuin Lakimiesliiton jäsenportaaliin. Sovellus on selaimesta ladattava mobiilisovellus, joten et löydä sitä sovelluskaupasta. Löydät sovelluksen latausohjeet Android-puhelimelle tai Iphonelle alta.

Mobiilijäsenkortti korvaa Lakimiesliiton vanhan muovisen jäsenkortin. Vanha jäsenkortti on voimassa vuoden 2020 loppuun asti. Tarvittaessa saat liitosta kirjallisen todistuksen jäsenyydestäsi. Mikäli kuitenkin jatkossa tarvitset muovisen jäsenkortin, laita asiasta viestiä osoitteeseen jasenrekisteri@lakimiesliitto.fi

Member+ on akavalaisten järjestöjen yhteinen jäsenetuohjelma. Käyttäessäsi Member+ -sovellusta ensimmäisiä kertoja huomioithan, että vain Lakimiesliiton jäsenille suunnatut edut löytyvät valikosta Jäsenedut & lomahuoneistot -> Liittosi edut. Täältä löydät mm. vain Lakimiesliiton jäsenille suunnatut lomahuoneistot.

Lataa mobiilijäsenkortti puhelimeesi näin:

Sovelluksen käyttöönotto Androidilla

• Avaa sovellus puhelimesi selaimessa osoitteessa https://app.memberplus.fi. (HUOM! Toimii oikein vain mobiililaitteilla). Sovellus toimii parhaiten Google Chrome -selaimella.

• Paina selaimen oikeassa yläkulmassa olevaa valikkoikonia (tai lisää Member+ aloitusnäyttöön sivun alareunasta).

• Klikkaa valikon listasta ”lisää aloitusnäytölle”.

• Sulje selain ja avaa sovellus puhelimesi aloitusnäytölle ilmestyvästä Member+ -ikonista.

• Klikkaa mobiilijäsenkortti, valitse oma liittosi ja kirjaudu sisään Lakimiesliiton jäsenportaalin tunnuksilla.

• Katso tarvittaessa lisää ohjeita osoitteesta https://memberplus.fi/mobiili-faq/. Mikäli et löydä vastausta ohjeista, voit olla yhteydessä Memberplus-tukeen (info (at) memberplus.fi).

• Katso halutessasi myös ohjattu sovelluksen käyttöönotto ruutukaappauksin täältä tai video-ohjeistus sovelluksen käyttöönottoon Androidilla täältä.

Sovelluksen käyttöönotto iPhonella

• Avaa sovellus puhelimesi selaimessa osoitteessa https://app.memberplus.fi (HUOM! Toimii oikein vain mobiililaitteilla).

• Valitse selaimen alareunasta jaa -ominaisuus (laatikko, jossa nuoli ylöspäin).

• Valitse avautuvasta valikosta ”lisää kotivalikkoon”.

• Sulje selain ja etsi puhelimesi kotivalikosta Member+ ikoni.

• Klikkaa ikonia, jolloin sovellus avautuu. Kirjaudu sisään Lakimiesliiton jäsenportaalin tunnuksilla klikkaamalla mobiilijäsenkortti-tekstiä.

• Video-ohjeistuksen sovelluksen käyttöönottoon Iphonella löydät täältä.

Member+ -sovelluksen osiot:

Jäsenkortti

Jäsenkortti-osiosta löydät jäsennumerosi ja nimesi ja QR-koodin. Tällä näkymällä pystyt osoittamaan jäsenyytesi Suomen Lakimiesliitossa.

Jäsenedut & Lomahuoneistot

Lakimiesliiton omat edut ja lomamökit, jotka ovat vain Lakimiesliiton jäsenten käytössä, löytyvät kohdasta Liittosi edut. Kaikki muut sovelluksessa mainitut edut (Member+ -edut) on tarkoitettu kaikkien akavalaisten liittojen jäsenille. Lomahuoneistot osion mökit on tarkoitettu kaikkien akavalaisten liittojen jäsenille.

Uutiset & Tapahtumat

Lakimiesliiton omat uutiset löytyvät kohdasta Uutiset ja Lakimiesliiton omat tapahtumat ja koulutukset löytyvät kohdasta Tapahtumat.

Member+ -palvelun uutiset löytyvät kohdasta Member+

Palvelut

Lakimiesliiton palvelut ja yhteystiedot löytyvät kohdasta Palvelut