Työttömyyskassa

Kuulumalla Lakimiesliittoon sekä Lakimiesten ja Lääkärien työttömyyskassaan varmistat laadukkaat palvelut, edut ja turvan niin opiskeluiden, työelämän kuin työttömyyden varalta. Lakimiesten ja Lääkärien työttömyyskassa aloitti toimintansa 1.1.2022, jolloin Lakimiesten työttömyyskassa sulautui Lääkärien työttömyyskassaan. Uusi yhteinen kassa toimii nimellä Lakimiesten ja Lääkärien työttömyyskassa (LL-kassa).

• Liity Lakimiesliittoon ja työttömyyskassaan täältä.

• Lisätietoa Lakimiesliiton jäsenyydestä löydät täältä

• Lisätietoja kassan jäsenyydestä löydät työttömyyskassan verkkosivuilta täältä

Oletko opiskelija?

Jos olet oikeustieteen opiskelija, liittyminen Lakimiesliiton opiskelijajäseneksi tapahtuu ainejärjestösi kautta. Opiskelijan liittyminen Lakimiesten ja Lääkärien työttömyyskassaan tapahtuu täällä

Oletko yrittäjä?

Jos toimit päätoimisesti yrittäjänä voit vakuuttaa itsesi työttömyyden varalta Yrittäjäkassasta. Muistathan silti olla myös Lakimiesliiton jäsen ja säilyttää liiton juristiyrittäjille tarjoamat edut! Jäsenenä saat Lakimiesliiton etujen lisäksi käyttöösi mm. Suomen Yrittäjien palvelupaketin edulliseen hintaan.