Henkilökohtainen uravalmennus jäsenille

Koetko junnaavasi ammatillisesti paikallaan, etsikö uutta suuntaa ja ideoita urallesi? Tartu uuteen, maksuttomaan palveluumme! Lakimiesliiton uravalmentaja sparraa sinua urasi eri vaiheissa.

Minkälaisesta tulevaisuudesta haaveilet? Mitä ammatillisia tavoitteita sinulla on? Lakimiesliiton maksuton uravalmennus auttaa jäseniä ratkaisemaan uraan liittyviä pohdintoja. Aiheina uravalmentajan kanssa käytävissä keskusteluissa voi olla esimerkiksi työnhaku, kehityskeskustelu, erilaisten vaihtoehtojen pohdinta tai muutokset uralla.

Aloituskeskusteluun varataan 20 minuutin aika. Keskustelussa kartoitetaan lähtötilanne ja sovitaan etenemisestä. Valmennuskertoja on tavallisesti 1–3 ja ne ovat kestoltaan noin 45 min. Keskustelut käydään puhelimitse. Valmentaja soittaa asiakkaalle sovittuna ajankohtana. Henkilökohtaista uravalmennusta antaa uravalmentajamme Heidi Hännikäinen.

Miten toimin?

1. Varaa aika keskusteluun urapalveluiden varauskalenterista. Jos et löydä sopivaa aikaa varauskalenterista, niin ota käyttöösi työnhaun verkkovalmennus. Valmennus sisältää materiaalia osaamisen tunnistamiseen ja sanoittamiseen liittyen, jolla pääset pohdinnoissasi jo eteenpäin ennen keskusteluaikaa. Valmennuksen löydät tapahtumakalenteristamme.

2. Lähetä taustatiedoksi CV:si osoitteeseen uravalmennus@lakimiesliitto.fi.

3. Uravalmentaja soittaa sinulle varaamanasi ajankohtana.

Lisätietoa uravalmentajan palveluista kertoo mielellään uravalmentaja Heidi Hännikäinen puh. (09) 85 610 308 uravalmennus@lakimiesliitto.fi