1.10.2018 15:30 – 11.12.2018 17:00

Lakimiesliiton Ylähuone, Uudenmaankatu 4-6 B, Helsinki

620 € (jäsenhinta)← Takaisin

Valmennus toteutetaan kuuden tapaamisen sarjana business coaching -prosessina, jossa kysymysten ja keskustelun avulla pyritään selkeyttämään osallistujan tavoitteita nykyiseen tai tulevaan esimiestyön liittyen ja löytämään kestäviä keinoja niiden saavuttamiseen osallistujan omien oivallusten ja osaamisen kautta. Business Coaching -ryhmässä saat konkreettista tukea esimiestyöhösi ja opit positiivista ja coachaavaa vuorovaikutustaitoa tiimin johtamiseen ja itsesi johtamiseen. Saat myös loistavan vertaisryhmän, jolta saat uudenlaisia näkökulmia luottamuksellisissa ryhmäkeskusteluissa.

Tilaisuus on tarkoitettu esimiehenä toimiville tai siitä kiinnostuneille lakimiehille.

Viime keväänä pidetty vastaava business coaching oli loppuunmyyty ja sai hyvää palautetta. Ryhmässä käsiteltiin konkreettisin esimerkein johtamisen kehittämistä ja muutosjohtamista (mm. kommunikointi, tavoitteet, motivointi) sekä itsensä johtamista (mm. ajankäyttö, kehittyminen).

Business Coach: VT, CBC Päivi Hautamäki

Päivi Hautamäki on tehnyt pitkän johtajauran kansainvälisten pörssiyritysten lakiasiain- ja compliance-johtajana toimien kansainvälisten tiimien esimiehenä ja konsernien johtoryhmän jäsenenä. Päivi on varatuomari, yrityksensä Intu Coaching Oy:n toimitusjohtaja, Certified Business Coach, International Coach Federationin jäsen, hallitusammattilainen ja lakimiesliiton mentor. Päivi on suorittanut myös johtamistaidon eritystutkinnon. Päivi on Business Coachina valmentanut erityisesti esimiehiä ja johtajia. Hän uskoo vahvasti asiakkaansa potentiaaliin ja kykyyn löytää ne ratkaisut, jotka kulloinkin ovat asiakkaalle oikeat ja luo tätä varten niin yksilö- kuin ryhmäcoachingissa positiivisen, kannustavan ja luottamuksellisen ilmapiirin.

Ilmoittaudu koulutukseen alla olevalla lomakkeella 5.9. 2018 mennessä. Toimi nopeasti, paikkoja on rajoitettu määrä ja ryhmäkoko pidetään parhaan tuloksen saavuttamiseksi pienenä. Coaching järjestetään ainoastaa, jos koulutukseen saadaan riittävä määrä ilmoittautuneita. Ilmoittautuminen vaatii kirjautumisen jäsennumerolla. Kokonaisuuden hinta on 620 euroa. Ilmoittautumisella sitoudut mukanaoloon kaikissa tapaamisissa.

Tapaamiset järjestetään

• Ma 1.10. klo 15:30-17:00
  • Ma 15.10. klo 15:30-17:00
  • Ti 30.10. klo 15:30-17:00
  • Ma 12.11. klo 15:30-17:00
  • Ma 26.11. klo 15:30-17:00
  • Ti 11.12. klo 15:30-17:00

Lisätietoja koulutuksesta antaa Eero Blåfield, eero.blafield@lakimiesliitto.fi tai puh. 041 458 0021.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.