27.3.2019 15:30 – 5.6.2019 17:00

Virtuaalivalmennus

Tapahtumaluokka

Muu tapahtuma← Takaisin

Valmennus toteutetaan kuuden tapaamisen sarjana business coaching -prosessina, jossa kysymysten ja keskustelun avulla pyritään selkeyttämään osallistujan tavoitteita nykyiseen tai tulevaan esimiestyön liittyen ja löytämään kestäviä keinoja niiden saavuttamiseen osallistujan omien oivallusten ja osaamisen kautta. Esimies coaching -ryhmässä saat konkreettista tukea esimiestyöhösi ja opit positiivista ja coachaavaa vuorovaikutustaitoa tiimin johtamiseen ja itsesi johtamiseen. Saat myös loistavan vertaisryhmän, jolta saat uudenlaisia näkökulmia luottamuksellisissa ryhmäkeskusteluissa.

Koulutus on tarkoitettu esimiehenä toimiville tai siitä kiinnostuneille lakimiehille.

Virtuaalivalmennus järjestetään Zoom-ohjelmalla, joka on osallistujille ilmainen eikä vaadi omaa tiliä. Avauslinkki saadaan valmentajan kutsussa.

Päivi Hautamäki on tehnyt pitkän johtajauran kansainvälisten pörssiyritysten lakiasiain- ja compliance-johtajana toimien kansainvälisten tiimien esimiehenä ja konsernien johtoryhmän jäsenenä. Päivi on varatuomari, yrityksensä Intu Coaching Oy:n toimitusjohtaja, Certified Business Coach, International Coach Federationin jäsen, hallitusammattilainen ja lakimiesliiton mentor. Päivi on suorittanut myös johtamistaidon eritystutkinnon. Päivi on Business Coachina valmentanut erityisesti esimiehiä ja johtajia. Hän uskoo vahvasti asiakkaansa potentiaaliin ja kykyyn löytää ne ratkaisut, jotka kulloinkin ovat asiakkaalle oikeat ja luo tätä varten niin yksilö- kuin ryhmäcoachingissa positiivisen, kannustavan ja luottamuksellisen ilmapiirin.

Ilmoittaudu koulutukseen alla olevalla lomakkeella 13.3.2019 mennessä. Toimi nopeasti, paikkoja on rajoitettu määrä ja ryhmäkoko pidetään parhaan tuloksen saavuttamiseksi pienenä. Coaching järjestetään ainoastaa, jos koulutukseen saadaan riittävä määrä ilmoittautuneita. Ilmoittautuminen vaatii kirjautumisen jäsennumerolla. Kokonaisuuden hinta on 620 euroa. Ilmoittautumisella sitoudut mukanaoloon kaikissa tapaamisissa.

Business Coach: VT, CBC Päivi Hautamäki

Tapaamiset järjestetään

• Ke 27.3. klo 15:30-17:00
  • Ke 10.4. klo 15:30-17:00
  • Ke 8.5. klo 15:30-17:00
  • Ke 15.5. klo 15:30-17:00
  • Ke 22.5. klo 15:30-17:00
  • Ke 5.6. klo 15:30-17:00

Lisätietoja koulutuksesta antaa Eero Blåfield, eero.blafield@lakimiesliitto.fi tai puh. 041 458 0021.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.