16.5.2019 08:00 – 16.5.2019 10:00

Lakimiesliiton Ylähuone, Uudenmaankatu 4-6 B, 3. kerros, Helsinki

Tapahtumaluokka

Verkostot← Takaisin

Tule kuulemaan ja keskustelemaan asiantuntijoiden rekrytointeihin liittyvistä haasteista. Miten houkutella parhaita osaajia, miltä onnistunut rekrytointiprosessi näyttää ja mitkä ovat parhaat menetelmät ja käytännön onnistuneet työhaastattelun vetämiseen. Jätämme aikaa keskusteluun, jossa voimme käydä läpi osallistujien konkreettisia esimerkkitilanteita.

Keskustelua asiantuntijarekrytoinneista tulee alustamaan Senior Recruitment Consultant Mira Stenholm (VTM). Mira on toiminut yli viidentoista vuoden ajan erilaisissa HR- ja rekrytointeihin liittyvissä työtehtävissä. Tällä hetkellä hän toimii konsulttina Accountor HR4:lla rekrytointien parissa auttaen asiakkaita menestymään asiantuntija-, päällikkö- ja johtotason rekrytoinneissa. Lisäksi hän tekee paljon henkilö- ja soveltuvuusarviointeja sekä työnhaku- ja muutosturvavalmennuksia.

08.00 Aamiaistarjoilu
08.30 Asiantuntijan rekrytointi

Ilmoittautumiset alla olevalla lomakkeella 14.5.2019 mennessä. Tarjoilujen ja varasijalla olevien vuoksi peruutukset myös 14.5.2019 mennessä, kiitos.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.