4.7.2020 09:00 – 4.7.2020 10:00

Paikka

Linnankatu 32, 20100, Turku, Suomi, Radisson Blu Marina Palace Hotel ja Ruissalo← Takaisin

Seuraamme tapahtuman järjestämisen osalta kortonatilanteen etenemistä sekä viranomaisten ohjeita. Toistaiseksi tilaisuutta ei ole peruttu. Jos näin tehtäisiin, ilmoitamme siitä toki erikseen kaikille jo ilmoittautuneille sekä viestintäkanavissamme.

Lauantai 4.7.2020

11.00 Lakimiesliiton kesäinen jäsentapaaminen Radisson Blu Marina Palace Hotellin kokoustilassa, Linnankatu 32. Tapaamisen yhteydessä saat lippusi Ruisrockiin.

12.30 Vesibussi lähtee Ruissaloon

13.00 Ruisrock

02.30 Viimeinen vesibussi Turun keskustaan

Pääsylippuun sisältyvät edestakaiset vesibussikuljetukset Turun keskustasta Ruisrock -festivaalialueelle, sisäänpääsy VIP-alueelle, VIP-alueiden ruokamyyntipaikkoihin käyvä ruokalipuke (arvo 15 €) ja lasillinen samppanjaa.

Hinnat

Jäsen ostaa halutessaan lipun yhdelle avecille, joka voi olla jäsen tai ei-jäsen.

• Jäsen 194 euroa
  • Jäsen-avec 194 euroa
  • Ei-jäsen-avec 244 euroa

(Normaalihinta VIP-paketille + lasille samppanjaa on 290 euroa.)

Lisätietoja Ruisrockista http://www.ruisrock.fi/

Lakimiesliitto on varannut VIP-lippuja 200 kpl. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittaudu tilaisuuteen alla olevalla lomakkeella. Varasijoille otetaan 20 ensimmäistä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Aiempien vuosien tapaan kesätapahtumamme liput loppuvat hetkessä, joten varaathan omasi heti ilmoittautumisen avautuessa.

Ilmoittautumisohjeet

Tarvitset paikkasi varaamiseen:

• Lakimiesliiton jäsennumerosi
  • Avecin mahdollisen jäsennumeron
  • Jäsenportaalin salasanan
  • Verkkopankkitunnukset tai luottokortin

Jotta ilmoittautuminen sujuu jouhevasti, otathan nämä esiin jo ennen kuin siirryt varausjärjestelmään varaamaan lippuasi

Osallistumismaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkopankkitunnuksilla tai luottokortilla.

Majoituskiintiö Solo Sokos Hotel Turun Seurahuone

Lakimiesliitto on varannut kiintiön hotellihuoneita seuraavasti:

Solo Sokos Hotel Turun Seurahuone 3.-5.7.2020

• 2-hengen Solo Twin huone 308 €/vrk
  • 1-hengen Solo huone 288 €/vrk

Varaukset 31.5.2020 mennessä Sokos Hotellien keskusmyyntipalvelusta.

Keskusmyyntipalvelu palvelee varausasioissa ma-pe klo 8.00-20.00

Sähköposti: sokos.hotels@sok.fi

Varausta tehtäessä on mainittava hotelli sekä tapahtuman tunnus ”Lakimiesliitto Jäsenet Ruisrock” erikoishinnan takaamiseksi.

Lisäpäivien ostomahdollisuus

Lakimiesliiton vierailla, jotka osallistuvat lauantaina 4.7. Ruisrockiin, on mahdollisuus ostaa lisäksi sekä perjantain tai sunnuntain VIP-lippuja, että tavallisia pääsylippuja.

Huom! Mikäli jokin lipputyyppi tai tapahtuma myydään loppuun, ei lisätilauksia loppuunmyydyistä lipuista voida ottaa vastaan.

Lisäpäivien hinnat:

• VIP-lippu perjantai TAI sunnuntai 215 euroa (sis.alv. 10%), sisältää vesibussikuljetuksen festarialueelle ja VIP-palvelut VIP-alueilla.
  • Pääsylippu perjantai TAI sunnuntai 110 euroa (sis.alv. 10%).

Nämä erikoishinnat koskevat vain Lakimiesliiton lauantain tilaisuuteen osallistuvia jäseniä. Lisäostot eivät sisällä ruoka- tai juomalippuja.

Lisäostot maksetaan paikan päällä Ruisrockin akkreditointipisteellä. Piste sijaitsee Hotelli Radisson Blu Marina Palacen 2. kerroksessa, osoitteessa Linnankatu 32. Maksuvälineenä käyvät käteinen ja yleisimmät pankki- ja luottokortit. Kaikki lisäostot voitte ilmoittaa osoitteeseen sara@ruisrock.fi viimeistään 15.4.2019. Mikäli tapahtuma myydään loppuun, ei lisätilauksia voida ottaa vastaan sen jälkeen.

Valitettavan järjestelmäongelman vuoksi jouduimme pysäyttämään lipunmyynnin torstaina aamupäivällä. Pahoittelemme tapahtuneesta aiheutunutta haittaa.

Lipunmyynti alkaa uudestaan 9.3. klo 9.