11.9.2018 – 26.9.2018 23:59 ← Takaisin

Kyseessä on Uudenmaan ELY-keskuksen hankkima työvoimakoulutus, jonka TalentGaten toteuttaa Lakimiesliiton myötävaikutuksella. Yritykset ja organisaatiot useilta toimialoilta hakevat työnhakijoiden joukosta tarpeisiinsa sopivaa uutta asiantuntijaa. Tarpeet ovat aina yrityskohtaisia, joten tämän F.E.C-koulutuksen kautta sinulla on mahdollisuus tähdätä juuri sinun tavoitteittesi mukaisiin tehtäviin samalla kun kehität osaamistasi.

Liiketoiminta ja juridiikka F.E.C -koulutuksen kokonaiskesto on noin 6 kuukautta (120 arkipäivää), josta noin 100 arkipäivää on käytännön työskentelyä sopivassa yrityksessä ja noin 20 arkipäivää TalentGaten tuottamaa teoriakoulutusta (lähi- ja etäjaksoja).

Kuka voi hakea?

Koulutukseen voivat hakea TE-toimiston asiakkaaksi rekisteröityneet työnhakijat, joilla on oikeustieteellinen tutkinto tai vaihtoehtoisesti muun alan tutkintoja (kaupalliset/teknilliset) suorittaneet, joiden opintoihin tai tähänastiseen työkokemukseen on sisältynyt tämän koulutuksen teemoihin liittyviä tehtäviä.

Tämä F.E.C-koulutus on suunnattu ensisijaisesti Uudenmaan alueen työnhakijoille ja yrityksille/organisaatioille.

Hakijoilta edellytetään suomen ja englannin kielen taitoa, lähikoulutusjaksot toteutetaan osin englanniksi. F.E.C-koulutukseen ajalta työnhakija voi saada työttömyysetuuttaan (yksilöllinen, selvitä oma etuutesi määrä TE-toimistosta). Koulutus on osallistujalle maksutonta.

Hakeminen

Valintaprosessi käynnistyy jo hakuaikana, tee hakemus TE-palvelut.fi -sivujen kautta pikaisesti (koulutusnumero 680882) tai viimeistään 26.9.2018. Esivalinta TE-toimistossa tehdään hakemuksessa antamiesi tietojen perusteella – kerro minkälaista osaamista sinulla on tarjota tällä hetkellä. Mikäli täytät sähköisen hakemuksen ilman pankkitunnuksia, on Sinun vahvistettava hakemuksesi henkilökohtaisesti TE-toimistossa ennen hakuajan päättymistä. Koulutukseen hyväksytään ja sen voi aloittaa, kun sopiva yrityskumppani on löytynyt. Aloitukset tapahtuvat joustavasti 22.10.2018 alkaen ja koulutussopimusjakso sisältää loman 27.12.- 4.1.2019.

Lue lisätietoa koulutuksesta täältä: