23.3.2020 16:30 – 23.3.2020 19:00

Paikka

Ratavartijankatu 2, Helsinki, Insinöörit&Ekonomit -talon seminaariluokka← Takaisin

Oman osaamisen myyminen

Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujille neuvoja ja konkreettisia työvälineitä oman osaamisensa esille tuomiseen ja myyntineuvotteluiden läpiviemiseen tuloksekkaasti.

Koulutuksessa käydään luennoin ja harjoituksin läpi seuraavia asioita:

• Kuinka syntyvät mielikuvat vakuuttavuudesta ja luotettavuudesta?
  • Kuinka tuot oman osaamisesi esille taitavasti ja konkreettisesti?
  • Kuuletko asiakkaan tarpeen?
  • Käännä tuotteesi/palvelusi ominaisuudet asiakashyödyiksi
  • Uskalla ehdottaa ratkaisua –johda tilannetta kohti kauppaa

Kouluttajana on valmentaja ja viestintäkonsultti Taru Uhrman Pro-Stories Oy:stä (www.pro-stories.fi). Taru valmentaa asiantuntijoita, esimiehiä ja johtoa onnistumaan viestinnässä ja vuorovaikutussuhteissa. Johtamisen ja esimiestyön kehittämisen lisäksi Tarun työsarkaa ovat asiakkaiden henkilökohtaisten viestintätaitojen, kuten neuvotteluja esiintymistaitojen valmennukset sekä markkinointi- ja mediaviestinnän kehittäminen. Taru on toiminut valmentajana ja viestinnän kehittäjänä kahdenkymmenen vuoden ajan niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla.

Mikäli et pääse osallistumaan paikan päälle, voit seurata tapahtumaa striimin välityksellä.

Ilmoittautuminen tapahtumaan aukeaa 14.2. klo 9. Koulutukseen mahtuu maksimissaan 60 henkeä.

Ilmoittautuminen paikan päälle: http://ykatapahtumat.pwire.fi/tapahtumat/akavalaiset-yrittajat-oman-osaamisen-myyminen/

Ilmoittautuminen striimiin: http://ykatapahtumat.pwire.fi/tapahtumat/akavalaiset-yrittajat-oman-osaamisen-myyminen-1/

Koulutus on AKY - Akavalaiset yrittäjät järjestämä ja koulutukseen voivat osallistua AKY:n jäsenjärjestöjen jäsenet.

AKY - Akavalaiset yrittäjät on korkeakoulutettujen yrittäjäjärjestö. AKY kokoaa yhteen Tekniikan akateemiset TEKin, Suomen Ekonomien, Suomen Lakimiesliiton, Yhteiskunta-alan korkeakoulutettujen, Suomen Farmasialiiton, DIFF – Ingenjörerna i Finlandin, Suomen Puheterapeuttiliiton, Suomen Arkkitehtiliitto SAFAn, Tradenomiliitto TRAL:n, Suomen Psykologiliiton, Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n, Suomen Eläinlääkäriliiton, Ornamon, Agronomiliiton, Insinööriliiton, Akavan Erityisalojen, Kirkon akateemiset AKIn, Kuntoutusalan Asiantuntijoiden, Yksityisalojen Esimiehet ja Asiantuntijat YTY, Akavan sairaanhoitajat ja TAJAn, Tieteentekijöiden liiton, Talentian, OAJ:n sekä Loimun yrittäjäjäsenet.