15.5.2019 13:00 – 15.5.2019 15:00

Lakimiesliiton Ylähuone, Uudenmaankatu 4-6 B, 3. kerros, Helsinki← Takaisin

Nyt on vuorossa vuoden 2019 toinen tilaisuus ja mukaan mahtuu jälleen 20 vanhempaa lapsen kanssa. Tällä kertaa keskustellaan unesta, jaksamisesta ja palautumisesta ruuhkavuosien arjessa.

Tietointensiivinen työ haastaa mahdollisuutemme tehokkaaseen palautumiseen ja laadukkaaseen yöuneen, ja pikkulapsiarki tuo tähän vielä aivan oman kertoimensa. Kuitenkin niin työ- kuin kotielämässä jaksamisen ja pärjäämisen edellytyksenä on, että opimme säätelemään voimavarojamme ja osaamme myös levätä. Tällä vuorovaikutteisella luennolla pääset vaihtamaan ajatuksia ja vinkkejä tehokkaamman arjen löytämiseksi: kuinka varmistaa riittävä palautuminen, hyvä yöuni ja saada itsestään tehot irti päivällä niin, että energiaa riittää vielä vapaa-ajallekin.

Alustajana tilaisuudessa on työ- ja organisaatiopsykologian erikoispsykologi, PsL Heli Rautjärvi, joka toimii työterveysyhtiö Heltissä muun muassa uni- ja hyvinvointivalmentajana.

Tilaisuuden vetäjänä toimii Lakimiesliiton Eero Blåfield.

Osallistujille on kahvitarjoilu, hedelmiä sekä pienille vieraille soseita.

Tervetuloa mukaan!

Ilmoittautumiset alla olevalla lomakkeella 12.5. mennessä.

#perhevapaaverkosto

Ilmoittaudu tapahtumaan