6.7.2019 11:00

Muu tapahtuma← Takaisin

LAKIMIESLIITON VALTAKUNNALLINEN KESÄTAPAHTUMA TURUSSA 6.7.2019

Lauantai 6.7.2019
11.00     Lakimiesliiton tapaaminen Turun keskustassa Radisson Blu Marina Palace Hotellin Meri kokoustilassa,
              Linnankatu 32, 2. kerros.
              Tilaisuuden yhteydessä tehdään pääsylippujen check-in.
12.30     Vesibussi lähtee Ruissaloon
13.00     Ruisrock

Sunnuntai 7.7.2019
02.30     Viimeinen vesibussi Turun keskustaan

Pääsylippuun sisältyvät edestakaiset vesibussikuljetukset Turun keskustasta Ruisrock -festivaalialueelle, sisäänpääsy VIP-alueelle, buffet ruokailu ja lasillinen sampanjaa. Lakimiesliiton tukeman lipun saa jäsenhintaan 189 euroa. Jäsen voi tuoda mukanaan yhden avecin, joka ei ole liiton jäsen. Avec-lipun hinta on 239 euroa. Normaalihinta VIP-paketille + lasille samppanjaa on 282 euroa.

Lisätietoja tapahtumasta www.ruisrock.fi , uutiskirjeissä ja tulevissa Lakimiesuutiset -lehdessä.

Lakimiesliitto on varannut VIP-lippuja alustavasti 200 kpl. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittaudu tilaisuuteen alla olevalla lomakkeella.
Osallistumismaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkopankkitunnuksilla tai luottokortilla. HUOM! Jos ilmoitat tilaisuuteen avecin, niin ilmoita hänen tiedot painamalla lisää uusi osallistuja -painiketta oman ilmoittautumisen yhteydessä. Käytä avecin kohdalla sinun omaa jäsennumeroasi.

MAJOITUSKIINTIÖ SOLO SOKOS HOTEL TURUN SEURAHUONE

Lakimiesliitto on varannut jäsenilleen hotellihuoneita seuraavasti:

Solo Sokos Hotel Turun Seurahuone 5.-7.7.2019 2-hengen Solo Twin huone ( Solo 1-hengen huone 295€/vrk, Solo 2-hengen huone 315€ / vrk )

Varaukset 8.6.2019 mennessä Sokos Hotellien keskusmyyntipalvelusta.

Keskusmyyntipalvelu palvelee varausasioissa ma-pe klo 8.00-20.00,  puh 020-1234 600  sähköposti: sokos.hotels@sok.fi

Varausta tehtäessä on mainittava hotelli sekä tapahtuman tunnus ”Lakimiesliitto Jäsenet” erikoishinnan takaamiseksi.

LISÄPÄIVIEN OSTOMAHDOLLISUUS RUISROCK 2019
Lakimiesliiton vierailla, jotka osallistuvat lauantaina 6.7. Ruisrockiin, on mahdollisuus ostaa lisäksi sekä perjantain tai sunnuntain VIP-lippuja, että tavallisia pääsylippuja. Huom! Mikäli jokin lipputyyppi tai tapahtuma myydään loppuun, ei lisätilauksia loppuunmyydyistä lipuista voida ottaa vastaan.

Lisäpäivien hinnat:
- VIP-lippu perjantai TAI sunnuntai 219 euroa (sis.alv. 10%), sisältää vesibussikuljetuksen festarialueelle, yhden buffetruokailun Ranta-VIPissä sekä VIP-palvelut VIP-alueilla.

- Pääsylippu perjantai TAI Sunnuntai 105 euroa (sis.alv. 10%).

Nämä erikoishinnat koskevat vain Lakimiesliiton lauantain tilaisuuteen osallistuvia jäseniä. Lisäostot eivät sisällä juomalippuja.
Lisäostot maksetaan paikan päällä Ruisrockin akkreditointipisteellä. Piste sijaitsee Hotelli Radisson Blu Marina Palacen 2. kerroksessa, osoitteessa Linnankatu 32. Maksuvälineenä käyvät käteinen ja yleisimmät pankki- ja luottokortit.

Kaikki lisäostot voitte ilmoittaa osoitteeseen sara@ruisrock.fi viimeistään 15.4.2019. Mikäli tapahtuma myydään loppuun, ei lisätilauksia voida ottaa vastaan sen jälkeen.

Peruutusehdot:
Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta 14.6.2019 asti. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti ja toimitettava tilinumeron kera olli.niemi@lakimiesliitto.fi 14.6.2019 jälkeen veloitamme peruutuksista koko osallistumismaksun. Sairastapauksissa palautamme osallistumismaksun lääkärintodistusta vastaan.

Lisätietoja tapahtumasta antaa Olli Niemi, olli.niemi@lakimiesliitto.fi tai puh. 041 458 0029.

Mikäli tilaisuus on loppuunmyyty, voit ilmoittautua varasijoille sähköpostitse olli.niemi@lakimiesliitto.fi. Huom! varasijoille otetaan 20 ensimmäistä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.