12.5.2020 08:00 – 12.5.2020 10:00

Oma tietokone← Takaisin

Työyhteisön ja oman henkisen työhyvinvoinnin kehittäminen /

Esihenkilö- ja johtajaverkosto

HUOM: Verkoston tapaaminen järjestetään etäyhteydellä. Jos tilanne on toukokuussa toinen, niin järjestämme mahdollisuuden osallistua tilaisuuteen myös Ylähuoneella.

Mistä henkinen työhyvinvointi koostuu ja miten me voimme vaikuttaa oman ja työyhteisön kokemaan työhyvinvointiin?

Aamun tavoitteet:

• Ymmärtää henkisen työhyvinvoinnin perusteet - Mitä ovat työn imu, työn tuunaaminen ja palveleva johtajuus?
  • Saada suosituksia ja vinkkejä omaan arkeen henkisen työhyvinvoinnin kehittämiseksi.
  • Tiedostaa oman henkisen työhyvinvoinnin tila.
  • Saada käsitys, miten voimme ehkäistä ennalta uupumusta ja burnouteja.

Osallistujat tekevät arvion omasta henkisen työhyvinvoinnin tilasta ennen tilaisuutta Emooterin palvelua hyödyntäen. Osallistuja saa Emooterin palvelussa lyhyen henkilökohtaisen palautteen omasta henkisestä työhyvinvoinnista. Tuloksista koostetaan tilaisuuteen yhteenveto ja raportti. Keskustelemme anonymisoidun raportin johtopäätökset yhdessä. Lopuksi pohdimme ja työstämme pienryhmissä kunkin arkeen soveltuvat keinot oman tilanteen kehittämiseksi.

Ohjelma ja aikataulu

klo 8-8:30 verkostoituminen (ja aamupala)

klo 8:30-10:00 asiaosuus

Kouluttajana toimii Teemu Jäntti, Co-Founder, Biz Development, Emooter Oy.

Hän on kokenut strategian, muutosjohtamisen, palveluliiketoiminnan ja henkisen työhyvinvoinnin ammattilainen. Hänellä on kokemusta niin laajoista strategia- ja neuvotteluprosesseista kuin myös satojen henkilöiden asiantuntijaorganisaation johtamisesta sekä kehittämisestä. Nyt 2020-luvulla hänen missionsa on auttaa asiantuntijaorganisaatioita seuraamaan ja kehittämään henkistä työhyvinvointia, koska uupumus ja burnoutit lisääntyvät liian nopeaa tahtia. Emooter on palvelu/sovellus, jonka avulla organisaatio ja asiantuntijat voivat tieteellisesti tutkitulla tavalla seurata säännöllisesti omaa henkistä työhyvinvointiaan sekä saavat itselle kohdistettuja vinkkejä ja suosituksia. Tieteellisesti tutkittu tieto on paketoitu moderniin ja helppokäyttöiseen sovellukseen. Emooter tukee asiantuntijoita ja organisaatioita uupumuksen ja burnoutin ennalta ehkäisyssä. Uskomme, että ihmiset voivat olla tyytyväisiä ja onnellisia sekä samaan aikaan tuottavampia työssään. Teemu Jäntti on toinen Emooterin perustajista. jantti_teemu.jpg (80 KB)

Ilmoittaudu tapahtumaan 7.5.klo 23:59 mennessä.