25.2.2019 08:30 – 25.2.2019 10:00

Lakimiesliiton Ylähuone, Uudenmaankatu 4-6 B, 3. kerros, Helsinki

Tapahtumaluokka

Urakoulutus← Takaisin

Tule kuulemaan ja keskustelemaan, mitä johtamiselta nykypäivänä odotetaan, miten vastataan työn haasteisiin, motivoidaan osaavat työntekijät ja saavutetaan kestäviä keinoja työn ja tuottavuuden parantamiseen. Saat konkreettisia kehittämisideoita ja tukea työhösi organisaation, tiimin, asiakkaiden ja itsesi johtamisessa ja tutustut coachaavaan johtamiseen. Jätämme aikaa keskusteluun, jossa voimme käydä läpi osallistujien konkreettisia esimerkkitilanteita.

Valmentajana toimii VT, TJ Päivi Hautamäki, Certified Business Coach, puhuja ja hallitusammattilainen, joka on toiminut hallitusten puheenjohtajana ja tehnyt mittavan johtajauran kansainvälisten pörssiyritysten General Counsel- ja compliance -johtajana, esimiehenä ja johtoryhmän jäsenenä. Päivi on yrityksessään Intu Coaching Oy valmentanut erityisesti esimiehiä ja johtajia. Hän kirjoittaa ja puhuu tavoitteellisesta, huomioivasta johtajuudesta.

Ilmoittautumiset alla olevalla lomakkeella 21.2.2019 mennessä. Tarjoilujen ja varasijalla olevien vuoksi peruutukset myös 21.2.2019 mennessä, kiitos.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot