21.3.2019 16:30 – 21.3.2019 19:30

Urakoulutus← Takaisin

Valmennuksen tavoitteet

Osallistuja
- Oppii tiedostamaan ja arvioimaan oman tilansa
- Ymmärtää toimintansa taustalla olevat tekijät, stressaavat tilanteet ja saa työkalut siitä vapautumiseen
- Saa eväitä toimia viisaasti digimaailmassa
- Oppii pysyvän muutoksen ja menestymisen yksinkertaiset mallit
- Saa keskeiset työkalut tiiviissä paketissa elämänhallinnan kannalta

Keskeiset sisällöt
- Mikä määrittelee elämäsi laadun ja miksi stressistä tulee päästä eroon
- Mitä vedät puoleesi ja miksi
- Kehittymisen kolme pilaria ja pysyvän muutoksen kaava
- Saa mitä haluat

Toteutustapa
Koulutuksen kesto 2 tuntia, joka sisältää luennointia ja käytännönharjoituksia. Tarkoituksena on, että jokainen osallistuja saa ja laittaa koulutuksesta vähintään yhden asian käytäntöön.

Kouluttajana toimii OTM, KTM, YTM, HHJ PJ, väitöskirjantekijä, start-up-yrittäjä, ex-kilpaurheilija ja äiti Aino-Mari Kiianmies. Aino-Mari on myös koulutettu meditaatio- ja rentoutusohjaaja, jooganohjaaja, hyvinvointivalmentaja ja NLP Master. Aino-Mari on kouluttautunut Suomen ja maailman parhaissa kouluissa (kuten University of Cambridge), parhaiden coachien avulla (mm. Tony Robbins, Joseph McClendon III, Jari Sarasvuo) ja soveltanut oppimaansa menestyksellä omassa arjessaan. Illassa pääset käsiksi siihen tietoon ja kokemukseen, mitä hän on hankkinut erityisesti viimeisten 15 vuoden aikana.

Ilmoittautumiset alla olevalla lomakkeella 19.3.2019 mennessä. Tarjoilujen ja varalistalla olijoiden vuoksi peruutukset myös 19.3.2019 mennessä, kiitos.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot