18.9.2018 10:00 – 18.9.2018 11:00 ← Takaisin

Ohituskaistaa yrittäjäksi - toimivan yrityksen ostaminen

Positiivinen ajatusilmapiiri yrittäjyyttä kohtaan saa jalan sijaa laajemmin kuin koskaan ennen. Yrittäjäksi ryhtyvä on usein intoa täynnä, mutta kuinka saada oma yritys menestymään?

Tilastollisen tiedon valossa olemassa olevan yrityksen jatkaminen on huomattavasti nollasta aloittamista helpompaa. Toimivana kokonaisuutena ostettavan yrityksen toimintaa jatkava saa valmiin asiakaskunnan, olemassa olevan yhtiörakenteen ja kassavirtaa valmiina toiminnan pyörittämiseen. Uusi omistaja ei myöskään joudu painimaan uskottavuusongelmien kanssa täysin uuden liiketoiminnan starttaavan start-up yrittäjän tavoin.

Kuinka tehdä viisaita päätöksiä yritystoimintaa aloittaessa toimivan kokonaisuuden ostajana? Mitä ostajana tulee yritysostoa suunnitellessa ottaa huomioon?

KNea Wellingouluttajana toimii Fondian Senior Legal Counsel Nea Welling. Nealla on vuosien työkokemus yritysjärjestelyistä ja kasvuyhtiöiden juridisesta neuvonnasta sekä liiketoimintasopimuksista, Nea on pidetty ja selkeä kouluttaja.

Ilmoittaudu webinaariin täältä

Tilaisuus on avoin kaikille AKYn jäsenjärjestöjen yrittäjille tai yrittäjyyttä harkitseville.