Uutisen päiväys

06.09.2021← Takaisin

Hae mukaan Lakimiesliiton suosittuun opiskelijamentorointiohjelmaan!

Erinomaista palautetta saanut opiskelijamentorointiohjelmamme käynnistyy jälleen syyskaudella 2021.

Marraskuussa alkavaan mentorointiohjelmaan voi hakea mentoroitavaksi eli aktoriksi 6.9.-30.9. Vuoden kestävä mentorointiohjelma tarjoaa juristimentorin tuen, uusia verkostoja sekä avaimia oman osaamisen tunnistamiseen ja kehittämiseen.

Mentorointi on ammatillisen kehittymisen menetelmä, jonka keskiössä on kokemuksesta oppiminen. Mentorointiohjelma koostuu aktori-mentoriparin kahdenkeskisten tapaamisten lisäksi kolmesta mentoriverkoston yhteisestä tapaamisesta. Mentorointiohjelma on maksuton. Syksyn mentorointiohjelma polkaistaan käyntiin kick-off-tilaisuuksissa 16. ja 23. marraskuuta.

Ohjelman yhteistapaamisten aikataulu:

• Kick-off 16.11.21 ja 23.11.21
  • Puoliväli 10.5.22 ja 17.5.22
  • Päätös 2.11.22 ja 9.11.22

Mentoriparit saavat päättää, kumpaan yhteistapaamisista osallistuvat. Toistaiseksi tapaamiset järjestetään virtuaalisesti.

Hae aktoriksi opiskelijamentorointiohjelmaan täällä.

Hakuvaiheessa painotetaan erityisesti hakijan motivaatiota ja tavoitteita sekä yhteensopivuutta mentorointiohjelmaan lupautuneiden mentoreiden kanssa.

Haemme myös mentoreita jatkuvalla haulla sekä juristi- että opiskelijamentorointiohjelmiin. Mentoriksi voit hakea tästä.

Lue lisää mentorointiohjelmastamme ja mentorointiohjelmaan osallistuneiden kokemuksista täältä.