Uutisen päiväys

10.09.2014← Takaisin

Lakimiesliiton 70-vuotiskiertue saapuu Kouvolaan – ”Oikeuslaitoksen rahoitustilanne huolestuttaa”

Suomen Lakimiesliitto juhlistaa 70-vuotista taivaltaan lokakuun loppuun asti kestävällä juhlakiertueella, jonka aikana liitto järjestää 16 lakimiesiltaa ympäri Suomen. Kiertueen tilaisuuksiin on jo osallistunut lähes 1000 Lakimiesliiton jäsentä. Kouvolan lakimiesiltaan on tänään kokoontumassa viitisenkymmentä lakimiesliittolaista.

Lakimiesliiton julkisen sektorin neuvottelupäällikkö Kirsi Venäläinen on tyytyväinen Kouvolan tilaisuuden saavuttamaan suosioon. ”Alueasiamiehemme kaupunginsihteeri Heikki Spoof on järjestänyt loistavan ohjelman. Tämä on hyvä tilaisuus keskustella paikallisten juristien kanssa päivänpolttavista asioista. Esimerkiksi oikeuslaitoksen rahoitustilanne ja tuomioistuinverkoston supistaminen huolettavat meitä kaikkia”, Venäläinen kertoo.

Kouvolan alueen lakimiesliittolaiset kokoontuvat Kouvolan Teatteriravintolassa. Liiton toimistosta ovat paikalla Venäläisen lisäksi järjestöpäällikkö Olli Niemi, lakimies Moa Fanta ja assistentti Jaana Halonen.

Lisätietoja:
Viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Mikko Salo, 041 458 0033, mikko.salo@lakimiesliitto.fi