Uutisen päiväys

27.02.2017← Takaisin

Lakimiesliiton stipendejä haettavana

Lakimiesliiton Stipendirahasto tukee stipendejä jakamalla jäsentensä ammatillista kehitystä ja oikeustieteellistä tutkimusta.

Stipendejä myönnetään harkinnanvaraisesti oikeustieteen opiskelijoiden ja tutkinnon suorittaneiden osaamisen ja ammattitaidon kehittämiseen. Merkittävimmiksi tukikohteiksi ovat muodostuneet opiskelijoiden ulkomaille suuntautuvan vaihto-opiskelun tukeminen ja valmistuneiden jatko-opintojen avustaminen, erityisesti väitöstutkimuksen tukeminen. Myös muihin kohteisiin voidaan myöntää stipendi perustellusta syystä. Stipendirahastosta voidaan lisäksi tukea opiskelijaryhmien oikeustapauskilpailuihin osallistumista. Myös opiskelijaryhmien ammatillisia koulutus- ja tutustumismatkoja on avustettu.

Tarkemmat hakuohjeet löydät https://www-lakimiesliitto-fi.pwire.fi/jasenelle/palvelut-ja-edut/apurahat-ja-stipendit/

Hakemukset on tehtävä valmiille lomakkeille, jotka on saatavissa jäsensivujen kautta. Viimeinen hakupäivä vuoden 2017 hakemuksille on 15.4.